iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   customize (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4222-customize.html)

WybWyb 28-12-07 00:59

customize
 
Hallo mensen.

Ik heb een iPod Touch, en heb die gejailbreaked en met installer.app het programmaatje customize erop gezet. Nu wou ik graag het dock veranderen. Dit lukt mij niet. Ik heb genoeg keuze mogelijkheden, dat is het probleem niet. alleen als ik dan heb gekozen om een dock te nemen en mn ipod moet ik uit standbye modus halen, dan zie ik een halve seconde dat dock en dan verdwijnt ie weer.

Ook als ik bijvoorbeeld mn toetsenboord wil veranderen, veranderd alleen het onderste GA knopje... Ik weet niet wat ik verkeerd doen, misschien weten jullie wat?

MVG WybWyb

croiman 28-12-07 14:04

toestenbord kun je beter laten, ik heb zo al mijn iphone/touch na de ***** geholpen zodat ik kon gaan restoren.
Je zou de laatste versie moeten hebben, 1.20 ofwel de 1.18beta.
da zijn de 2laatste, en daar zou t mee moeten lukken, zie ook da je formaat van dock exact dezelfde is.
en ook da je de customize Addons hebt geinstalleerd via installer.

deze source vind je de addon: ride4.org/shai.xml
en de customize 1.20 bij: psmxy.org/iphone-apps
als t hiermee niet werkt raad k je aan voor bsd subsystem te installeren en/of subversion.

WybWyb 28-12-07 23:26

ja ik heb van packs gedownload waarmee je dus een andere dock kunt nemen. die tik ik dan aan en druk op "ok". Als ik dan springboard heb gerestart (gaat automatisch) en ik unlock mn ipod weer door te schuiven, dan zie ik een halve seconde mn nieuwe dock en daarna verdwijnt ie weer... En heb ik dus weer de "normale". Ik snap dus niet wat ik fout doe.

Ik heb versie 1.20, bsd subsysteem ook geinstalleerd. Ik snap dus echt niet wat ik fout doe...

croiman 28-12-07 23:42

heb je ook customize addons geinstalleerd? Van de shai source, daarna iPhone/touch uitzetten en opnieuw aanzetten

gillesq 02-01-08 13:50

hallo,

ik heb de customize 1.20 versie geïnstalleerd maar als ik deze icon op springboard open, dan krijg ik enkel de foto van een kuiken met vermelding thespicychicken.com
Voor de rest gebeurt er niets. Weet iemand raad?

croiman 02-01-08 14:00

customize addons geinstalleerd?

gillesq 02-01-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 34409)
customize addons geinstalleerd?

waar vind ik die. Lees hier iets ove Shai source. Maar dat vind ik niet in mijn sources.

croiman 02-01-08 18:48

de source moet je toevoegen bij installer: ride4.org/shai.xml

Fruitcake 03-01-08 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gillesq (Bericht 34405)
hallo,

ik heb de customize 1.20 versie geïnstalleerd maar als ik deze icon op springboard open, dan krijg ik enkel de foto van een kuiken met vermelding thespicychicken.com
Voor de rest gebeurt er niets. Weet iemand raad?

De eerste paar keer start ie niet op en zie je alleen dat kuiken. Bekende bug. Daarna doettie het gewoon.

Beter laat dan nooit, tis al een oude post zie ik ;)

darkmanx 03-01-08 18:38

Ik heb die addons ook geinstalled, maar wat kan je hiermee, want ik zie niks extra's hoor...
Costumize werkt verder wel prima (maar dat deed ie al zonder addons van shai)

croiman 03-01-08 18:53

da heb je nog vo verdere addons en updates te kunnen installeren

darkmanx 03-01-08 19:48

Nou ik heb nu zie ik : Ipod stars.
Wat is er zoal nog meer te krijgen en welke zijn echt intressant/leuk?
Kan je alles zomaar downloaden van shai via je iphone ?

croiman 03-01-08 22:30

ipodstar
badge
incall image
slide bar
slide bar mask
system sounds
Wi-Fi image
batterij image
edge image
enz enz

Krideri 12-04-08 13:58

hoe zit dat met de nederlandse bestanden daarvan?

hoe heet badge en incall image bij de nederlandse instellingen?

croiman 12-04-08 14:07

dit is voor customize, die staat zowiezo in engels. en daar is niks van bij je instellingen.

geert000 13-04-08 18:43

Ik heb dat ook geinstalleerd (de versie 1.20) met de addons op een iphone met software 1.1.3 maar die wil langs geen kanten openen. het icoontje aanklikken en dan gebeurt er een aantla seconden niks en dan kom ik terug naar Springboard, kan er mij iemand helpen aub?????

Cancunlover 14-04-08 09:11

@geert000:
Laat me raden: je krijgt alleen dat kuiken met spicychicken.com? Kijk eens een paar regels hoger. ;)
Is een bekende bug. Start eerste paar keer niet op. Ik had dit ook. Gewoon paar keer opstarten tot ie uiteindelijk wel zal werken...

geert000 14-04-08 17:53

Ok, bedankt, ik ga dat eens uittesten en ik laat iets weten of het gelukt is.
Moet het er wel terug opzetten want had het al proberen te vervangen door 2.0 maar dat was ook niks.

MisterM1988 16-04-08 10:04

is er al een customize voor 1.1.4 ??
zoja.. weet iemand misschien waar ik die kan vinden ?

Alfast bedankt !

ButcherJF 16-04-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterM1988 (Bericht 99256)
is er al een customize voor 1.1.4 ??
zoja.. weet iemand misschien waar ik die kan vinden ?

Alfast bedankt !

Wat dacht je hier van?

geert000 17-04-08 19:00

En nog steeds krijg ik dit niet werkend, ik snap er niks meer van. heb alle versies al geprobeerd maar niks wil lukken. iemand een idee??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.