iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   cydia crasht bij opstarten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/42340-cydia-crasht-opstarten.html)

predatork1 29-07-09 15:36

Ik had hetzelfde probleem.

Heb mijn internetgeschiedenis verwijderd en hij werkt weer!!

lineout 29-07-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 326396)
Hier ook nog een oplossing.

Deze heb ik gebruikt en nu doet cydia het ook weer zonder terug te springen naar het springboard.:)

Canrith 30-07-09 09:12

Heb inmiddels alle bovenstaande oplossingen geprobeerd m.u.v. de re-jailbreak en ik denk dat ik dat nu maar ga doen.
Heb het ook nog in de terminal (password na su = alpine) geprobeerd met apt-get update enzo, werkt ook niet

stefaaaan 24-08-09 14:29

cydia crasht bij opstarten
 
Hallo,

Opeens krijg ik Cydia niet meer gestart. Zodra ik hem aanklik op de iphone, lijkt het alsof ie opstart maar crasht binnen een paar seconden. Rebooten van de iphone levert hetzelfde resultaat en opnieuw jailbreaken ook. Ik heb os 3.0.1 met redsn0w-win_0.7.2 gejailbreaked.

Ik vond op het forum dat dit misschien kon helpen:

Vul deze commands in een terminal op je iphone in:

apt-get remove cydia
apt-get install cydia


Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd maar hoe kom ik aan een terminal op de iphone als Cydia niet werkt? Via de app-store kost geld en heb momenteel geen betaal account bij de hand..

Weten jullie misschien iets?

Alvast bedankt

Edit: ik vink Icy niet aan bij jailbreaken..

WDS001 24-08-09 17:09

Je kan ook even je iPhone herstellen en opnieuw jailbreaken, dan zal het ook opgelost zijn.

serapim 24-08-09 17:55

belangrijk is wat je gedaan hebt heb je een repo gedownload of een app.
oplossing is via ssh in je iphone komen en daar hetgene verwijderen wat een conflict veroorzaakt, meestal is dat een source oftewel repo.

heb je geen openssh geinstalleerd via cydia, geen nood dan gebruik je diskaid die via usb werkt

suzuka 24-08-09 19:04

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad. Ik he b die van mij ook hersteld en opnieuw gejailbreakt. Probleem was daarna opgelost,.

Timmeh_ 24-08-09 19:14

// Verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.

stefaaaan 25-08-09 11:35

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de iPhone hersteld (via de iPhone zelf) en daarna gejailbreaked, maar hij blijft chrashen. Ik heb geen repo gedownload. Ik ga nu even met diskaid kijken welke app ik misschien heb gedownload.. Kan ik die map dan gewoon verwijderen, of hoe gaat dat in zijn werking?

serapim 25-08-09 19:20

kijk even of dit helpt

https://files.getdropbox.com/u/15373...Cydia18Jul.pdf

stefaaaan 26-08-09 23:39

opgelost dankzij die pdf! dank je wel! :D

serapim 27-08-09 15:47

graag gedaan, zo leer je nog wat bij

wouterstorre 27-08-09 18:15

ik heb een locked iphone 3g heb al meerdere malen alle handelingen gedaan.
alleen lukt het me niet om in cydia te komen omdat Wi-Fi het niet doet...
dit probleem blijft zich voor doen.

iemand ook zoiets gehad??

groetjes wouter

serapim 27-08-09 18:26

heb je al gekeken dan waarom Wi-Fi het niet doet en volgens mij lukt het ook met 3g netwerk

wouterstorre 27-08-09 18:28

kom er niet achter waarom Wi-Fi het niet doet en 3g netwerk kan nog niet omdat ik hem nog moet jailbreaken via redsn0w in cydia...(en daar heb je Wi-Fi voor nodig...)

groetjes wouter

stefaaaan 27-08-09 19:18

vind ie jou Wi-Fi router wel op jou iphone?

wouterstorre 27-08-09 23:38

hij pakt helemaal geen Wi-Fi...
hij zoekt ff en dan houd hij al zeer snel op.

Ducosebel 30-08-09 11:22

:::OPGELOST:::

Hallo, Ik werd door een mededeling van een mod naar dit topic geleid. Aangezien mijn vraag (https://forum.iculture.nl/f14/i...tml) hiermee niet word opgelost vraag ik het hier nog maar een keer:

Ik heb een iPod touch waarbij Cydia niet meer opstart. Zover ik weer heb ik na elke geinstallerde app Cydia opgestart.
Als ik Cydia aantik komt er in 'loading data' in beeld te staan. Daarna valt hij weg. Ik heb ongeveer hetzelfte gedaan zoals de PFD bovenaan maar dan op de windows manier. Dit heeft ervoor gezorgt dat cydia bij het aanraken al uitvalt..

ik heb bij de 2e start opgegeven dat ik een 'user' ben. Dus ik heb geen commant line of zo iets.

Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Ik denk zelf dat ik in deze status een nieuwe jailbreak eroverheen zet. Of gaat het dan mis/is dit totaal nutteloos? ::: Dit was niet nutteloos.. Hef heeft gewerkt!:::

Hoedje89 03-09-09 16:12

Cydia fout
 
Ik heb net mijn iphone gejailbreaked, cydia deed het tot voor een aantal minuten geleden. Wanneer ik Cydia open komt er loading data te staan en dan sluit ie ineens af??!

iemand een idee wat er mis is?

Timmeh_ 03-09-09 16:13

// Discussies samengevoegd, gelieve de zoekfunctie gebruiken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.