iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Uitpakken rar-bestanden op je iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/42454-uitpakken-rar-bestanden-op-iphone.html)

achraf80 26-08-09 14:33

Uitpakken rar-bestanden op je iphone
 
hello there, is het mogelijk om rar-bestanden uit te pakken op de iphone zelf?

ik kan wel rar bestanden downloaden, via safari of ctorrent, maar dan moet ik m eerst weer op de pc aansluiten. Zou mooier zijn als ze meteen op de iphone uitgepakt kunnen worden.

ben benieuwd naar jullie reacties!

Bomans 26-08-09 14:44

Met iFile kan je die bestanden uitpakken, te vinden in Cydia.

achraf80 26-08-09 16:48

ja het werkt, thanks!!

Shorty007 26-08-09 16:49

wat ik me dan weer afvraag...wat moet je met rar bestanden op je iphone :confused:

achraf80 29-08-09 16:44

ik download nog wel vaak bestanden op de iphone zelf (muziek, films of spellen), of direct via sites of via torrents. deze pak ik dan direct uit en installeer ik meteen op de iphone. Erg handig als je even geen zin hebt om die supertrage thuispc op te starten :)

werkt prima!

naldje 29-08-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door achraf80 (Bericht 344723)
ik download nog wel vaak bestanden op de iphone zelf (muziek, films of spellen), of direct via sites of via torrents. deze pak ik dan direct uit en installeer ik meteen op de iphone. Erg handig als je even geen zin hebt om die supertrage thuispc op te starten :)

werkt prima!

huh waar haal jij dan films vandaan ?

Shorty007 29-08-09 23:33

ja vraag ik me ook af :p
Je heb toch helemaal geen torrent client of iets dergelijks voor op de iphone :confused:
Ben heel benieuwd :)

PeterTe 30-08-09 00:22

dTunes + mobile Terminal werkt perfect Torrents downloaden ;)

naldje 30-08-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 344836)
dTunes + mobile Terminal werkt perfect Torrents downloaden ;)

Leg mij dan is uit waar je die mobile terminal enzo vandaan haalt, en van welke site je films download

Shorty007 31-08-09 16:41

nou mobile terminal snap ik al niks van geloof ik dus t zal allemaal wel :p
D-Tunes lijkt me wel handig opzich, is die gratis in Cydia? en wat kan je daar allemaal vandaan halen? ook muziek en films enzo?? of alleen muziek?

naldje 31-08-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 345605)
nou mobile terminal snap ik al niks van geloof ik dus t zal allemaal wel :p
D-Tunes lijkt me wel handig opzich, is die gratis in Cydia? en wat kan je daar allemaal vandaan halen? ook muziek en films enzo?? of alleen muziek?

ik snap het een beetje, je moet maar even dtunes downloaden.
en dan in het tabblad torrents kijken,

Shorty007 31-08-09 22:13

owja zie t idd :D ziet er simpel uit :D
nu nog even ifile downen ;)
Hoe werkt dit??:P
En hoe duur is ifile?
hoe kan je hiermee spullen uitpakken??? :D

Shorty007 01-09-09 11:32

ik heb gisteren geprobeerd wat te downloaden.
Leek allemaal goed te gaan alleen kreeg op een gegeven moment de foutmelding in de Terminal: Failed...To many open files..:confused:

naldje 01-09-09 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 345931)
ik heb gisteren geprobeerd wat te downloaden.
Leek allemaal goed te gaan alleen kreeg op een gegeven moment de foutmelding in de Terminal: Failed...To many open files..:confused:

sorry daarbij kan ik je niet helpen ..

Timmeh_ 01-09-09 15:13

// Verplaatst naar Installer en Cydia iPhone programma's.

achraf80 01-09-09 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door naldje (Bericht 344795)
huh waar haal jij dan films vandaan ?

piratebay....

floa1512 26-10-09 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door naldje (Bericht 345617)
ik snap het een beetje, je moet maar even dtunes downloaden.
en dan in het tabblad torrents kijken,

Beste jb gabbers ; ik lees hier wat berichtjes en wil het volende met jullie delen :
ik download al heel lang films mp4 bestand op mijn telefoon en echt goede kwaliteid. Wat jullie moeten doen is : ga naar cydia , sources ,edit,edd en vul daar in (d.imobilecinema.cm)
installeer dan via cydia (iPod movie.info app)
installeer (safari download plug-in)
installeer (bossprefs)
installeer (d.Tunes)

nou ddarna krijg je dan een app op je bureaublad genaamt iPod movie info.
Klik die aan en maak een gratis account.
Als je dat alles gedaan hebt krijg je 3 likjes per dag dwz je kunt per dag 3 films downloaden.

Als de films hebt gedownload zitten ze in d.tunes
en daarvandaan kun je ze af spelen.
Ook is er de mogelijheid dat je je film op je tv afspeeld , je moet dan in d.tunes in settings het tv out knopje op aan zetten.
Als er vragen zijn hoor ik het graag.

Heel veel succes en kijkplecier.

fortes777 27-10-09 14:56

Hier hebben we wat aan ;-)

AtesYurek 28-10-09 10:49

Ik gebruik een manier om films te downloaden waarvoor je ook geen jb nodig hebt.(maar je moet wel een (gratis) acc aanmaken) Bij app store downman downloaden dat is een browser waar bij je kan downloaden. Dan via downman naar PSPISO - Play Station Portable Games hier maak je een acc aan en dan scroll je beneden naar psp movies en dan een topic vinden waar de films 1 link zijn en geen rar. Als je wilt kan ik je wel zon link geven;) op deze site kan je films tvseries muziek etc. downloaden. Hopelijk vinden jullie dit ook wel wat:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.