iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   contacten VAN iphone NAAR sim kopieren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/42497-contacten-iphone-naar-sim-kopieren.html)

SebastianM 09-11-08 20:19

contacten VAN iphone NAAR sim kopieren
 
Hoi,

Ik heb al een tijdje mijn iPhone, maar er komen steeds nieuwe nummers bij of wijzigingen.

Weet iemand misschien hoe ik mijn contacten weer kan exporteren, van telefoon naar sim?

Heb al veel gezocht, zo kwam ik uit op modmyi, maar daar was het nog voor de oude 1.1.4 etc. Ik zoek dus iets voor 2.1. iSim heb ik ook niet meer gevonden op Cydia en Installer.

Ook heb ik een ander probleemje, ik heb alle telefoonnummers in mijn telefoon staan, gewoon met 06 ervoor. Dus bijv. 06 1234567.
Als iemand dan belt met +31 6 1234567, dan herkent hij niet wie het is. (Andersom ook niet). Is daar ook een oplossing voor?

Bedankt alvast!

jwslager 10-11-08 00:33

Hallo. Hoe naar telefoon te kopieren weet ik ook niet. Wat betreft je 06- herkenning. Sla in jouw telefoon ook alles op met +316..... Voordeel is ook dat je in het buitenland meteen kan bellen. Even een klusje, maar dan werkt alles weer. Weet jij misschien hoe ik die contacten in mijn Iphone separaat kan backuppen??

succes groet JWS

SebastianM 10-11-08 16:06

Hi JWS, ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
Bedankt voor je tip, ga het meteen doen!

Mocht er iemand anders zijn die het wel weet, reageren! Volgens mij ben ik niet de enige.

ServicePack 11-11-08 14:11

Wil die optie GRAAG hebben.

titatovenares 02-12-08 12:24

ik zoek ook nog een oplossing om mijn contacten naar mijn SIM te kopiëren
mijn iphone is stuk en ik mag hem vanmiddag gaan ruilen
nu is het probleem dat mijn contacten allemaal op mijn iphone staan, en ik die graag op mijn nieuwe iphone wil krijgen ... best door de nummers op mijn sim te zetten dacht ik, maar hoe doe ik dat?
ik heb de search gebruikt op het forum maar ik vind niets
mijn iphone is niet jailbroken en zo hou ik het graag
grtz

King1987 02-12-08 13:02

@ titatoverares,

Jij kan gewoon een back-up maken in Itunes, dan kan je ze daarna gewoon terug zetten op je nieuwe Iphone, geen probeleem!

Wil jij ook nog even je profiel aanpassen, dan zien we welke iphone je hebt ;)

titatovenares 02-12-08 14:55

bedankt!
maar huh? mijn profiel is toch helemaal ingevuld?
ipod touch 16gb
versie 2.2
geen jailbreak.....

King1987 02-12-08 15:17

Off-topic
ik begreep dat je een iphone had, dus vandaar ;)


titatovenares 02-12-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door titatovenares (Bericht 225827)
bedankt!
maar huh? mijn profiel is toch helemaal ingevuld?
ipod touch 16gb
versie 2.2
geen jailbreak.....

ik denk dat het mijn week echt niet is :p ik heb idd een iphone
even aanpassen
goed dat jij wakker bent :)

kennyranking 19-12-08 22:23

ik zou graag willen weten hoe ik mijn contacten die ik op mijn iphone heb ingevoerd op mijn sim krijg. is daar een app voor?

Chrisl 19-12-08 23:21

Ik ben ook opzoek naar een back up app, maar denk dat ie er niet is, dan maar gewoon een reserve kopie maken elke keer........

bako 19-12-08 23:45

je kan niet kopieren naar je sim

Kaaslan 22-12-08 00:42

Dit is d.m.v. outlook op te lossen, had ook alle nummers op een Smackia (Nokia) toestel staan.

Via het Sync centrum van Smackia alle contacten in Outlook gesynct. Vervolgens iTunes laten syncen met iPhone en Voilá.

Dit kan volgens mij andersom ook, dan heb je alleen wel een tweede toestel nodig ;)

Zeeland 22-12-08 01:22

Ik heb mijn contacten in mijn oudere Iphone staan. Nu wil ik deze overzetten naar mijn nieuwe Iphone. Dit lukt helaas niet via reservekopie in Itunes. Hoe doe ik dit ?

King1987 22-12-08 11:53

mbv bijvoobeeld outlook. Neem eens een kijkje op het forum hoe en wat je allemaal kan doen met outlook, windows adresboek noem maar op!

jessehoste 01-08-09 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 225760)
@ titatoverares,

Jij kan gewoon een back-up maken in Itunes, dan kan je ze daarna gewoon terug zetten op je nieuwe Iphone, geen probeleem!

Wil jij ook nog even je profiel aanpassen, dan zien we welke iphone je hebt ;)

Ik ga misschien overschakelen op een ander type telefoon dan de iPhone.
Hoe kan ik dan al mijn nummers van mijn iPhone op mijn andere GSM krijgen?
grtz

Diageo 01-08-09 16:30

Ik heb ook een probleem met mijn contacten. Ik heb zojuist mijn iPhone verkocht en moet dus weer mijn oude telefoon gaan gebruiken. ik heb zojuist ff snel m'n simkaart in m'n oude telefoon gedaan maar er staan geen contacten:( Wie ó wie kan mij helpen hiermee?

Shorty007 01-08-09 18:24

de iphone zet je contacten in je telefoon, niet op je simkaart.
daarnaast kan je op de iphone alleen contacten van je sim af naar je iphone importeren, niet andersom..ook is hier geen app voor om dit wel voor elkaar te krijgen.
Als jij je iphone al weg hebt gedaan, dan ben je dus bij deze je contacten kwijt.
op mac staan je contacten in de app contacts, daar synct itunes dan je contacten mee, weet niet hoe dat op windows werkt :)

jessehoste 01-08-09 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diageo (Bericht 332274)
Ik heb ook een probleem met mijn contacten. Ik heb zojuist mijn iPhone verkocht en moet dus weer mijn oude telefoon gaan gebruiken. ik heb zojuist ff snel m'n simkaart in m'n oude telefoon gedaan maar er staan geen contacten:( Wie ó wie kan mij helpen hiermee?

voor windows: misschien heeft Windows via de reservekopie van iTunes je contacten op je computer geplaatst (Windows Contacts, of in je eigen map het submapje 'Contactpersonen'), dat is bij mij het geval. Als je je nieuwe gsm met je computer kan synchroniseren, dan kan je je nummers daar vinden, en anders zit er denk ik niks anders op dan de nummers over te typen op je gsm.... ;)

phranck 10-08-09 16:40

Is er absoluut geen App verkrijgbaar zoals vroeger iSIM om contacten NAAR je simkaart te kopieren????:confused:

Dit lijkt me dat een gat in de markt....

ik heb er op het moment namelijk wel behoefte aan, aangezien ik een bedrijfstelefoon krijg en mijn nummers daar graag naartoe wil exporteren..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.