iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   LockClock size ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/42858-lockclock-size.html)

rudeboy 01-09-09 15:28

LockClock size ?
 
oi~

tot op heden was geen enkel ander forum in staat mij te helpen, dus probeer ik het hier :}

is er een manier om het font op het lock screen van grootte te veranderen ? als ik een lockbackground.html maak, heb ik 2 klokken op het lock screen :]

ik hoor het wel (hopelijk).... thanks.

Timmeh_ 01-09-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346011)
oi~

tot op heden was geen enkel ander forum in staat mij te helpen, dus probeer ik het hier :}

is er een manier om het font op het lock screen van grootte te veranderen ? als ik een lockbackground.html maak, heb ik 2 klokken op het lock screen :]

ik hoor het wel (hopelijk).... thanks.

Ik begrijp dat je met de door jou gemaakt LockBackground.html wel de grootte kan veranderen? De originele klok kan je verbergen, zodat er geen twee klokken beschikbaar zijn ;)

rudeboy 01-09-09 15:41

well.. als ik een LockBackground.html maak, heb ik 2 klokken... ik las op andere forums dat er inderdaad een app is om de klok te verbergen, kon het niet vinden op Cydia.

Timmeh_ 01-09-09 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346019)
well.. als ik een LockBackground.html maak, heb ik 2 klokken... ik las op andere forums dat er inderdaad een app is om de klok te verbergen, kon het niet vinden op Cydia.

Dit kan je doen met 'Lockscreen Clock Hide', te vinden in Cydia in de ModMyI-repo.

rudeboy 01-09-09 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 346020)
Dit kan je doen met 'Lockscreen Clock Hide', te vinden in Cydia in de ModMyI-repo.

WOW... hoe heb ik dat gemist, heb het geinstalleerd -werkt... en later vandaag "speel" ik verder met het Lock Screen. (als je een LockBackground.html is ook je batterij laad image weg, vaag allemaal)

bedankt.

Timmeh_ 01-09-09 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346050)
WOW... hoe heb ik dat gemist, heb het geinstalleerd -werkt... en later vandaag "speel" ik verder met het Lock Screen. (als je een LockBackground.html is ook je batterij laad image weg, vaag allemaal)

bedankt.

Klopt, de achtergrond gaat dan over de batterij heen. Maar als je zelf een achtergrond maakt kan je in het midden een doorzichtig stukje maken waardoor de batterij erdoorheen weer zichtbaar is ;)

rudeboy 01-09-09 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 346061)
Klopt, de achtergrond gaat dan over de batterij heen. Maar als je zelf een achtergrond maakt kan je in het midden een doorzichtig stukje maken waardoor de batterij erdoorheen weer zichtbaar is ;)

m'n clock is de correcte 'size' nou https://forum.iculture.nl/images/icons/icon14.gif.... heb je advies geprobeerd, een 100% transparante .png als achtergrond, maar geen batterij te zien, helaas.

Timmeh_ 01-09-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346079)
m'n clock is de correcte 'size' nou https://forum.iculture.nl/images/icons/icon14.gif.... heb je advies geprobeerd, een 100% transparante .png als achtergrond, maar geen batterij te zien, helaas.

Volgens werkt dit: De normale achtergrond "LockBackground.png" noemen en die voor tijdens de batterij "LockBackgroundHTML.png". Dit heb ik een keer bij een thema gezien, was wel voor 2.x :rolleyes:

rudeboy 01-09-09 18:14

helaas peanutbutter :} heb een transparente LockBackgroundHTML.png gemaakt, en ook nog steeds een LockBackground.png.. nog steeds geen batterij oplaad image te zien.

ps. detail, met deze setup is ook de "wrong password" image niet te zien, behalve waar ie een beetje doorschijnt in de taskbar..

tks.

Timmeh_ 01-09-09 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346097)
helaas peanutbutter :} heb een transparente LockBackgroundHTML.png gemaakt, en ook nog steeds een LockBackground.png.. nog steeds geen batterij oplaad image te zien.

Dan zou ik het ook niet weten.. :(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy (Bericht 346097)
ps. detail, met deze setup is ook de "wrong password" image niet te zien, behalve waar ie een beetje doorschijnt in de taskbar..

Wat voor image? :confused:

EDIT
Ik doelde eerder op dit thema. Deze heeft dus een doorzichtig stukje waar de batterij door te zien is.. Het download-linkje staat in post #65. Misschien heb je er wat aan ;)


rudeboy 01-09-09 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 346100)
Dan zou ik het ook niet weten.. :(

ben iig op de goeie weg... bedankt.!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_
Wat voor image? :confused:

dat rode vierkant waarin staat "Wrong Passcode"..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_
[edit
Ik doelde eerder op dit thema. Deze heeft dus een doorzichtig stukje waar de batterij door te zien is.. Het download-linkje staat in post #65. Misschien heb je er wat aan ;)[/edit]

heb dat gedownload, zover werkt het niet maar zoals ik al zei, ik ben op de goeie weg & zal de originele developer om (wijze) raad vragen :}


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.