//

SIP tool voor Wifi netwerk via Cydia ?

SIP tool voor Wifi netwerk via Cydia ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, ik ben op mijn werk aan het testen met een Wifi set van alcatel met een VOIP/ZIP centrale. (voor de kenners een OXE). Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-09, 20:41
andre-nl's schermafbeelding
andre-nl andre-nl is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 103
Standaard SIP tool voor Wi-Fi netwerk via Cydia ?

Ls,

ik ben op mijn werk aan het testen met een Wi-Fi set van alcatel met een VOIP/ZIP centrale. (voor de kenners een OXE).
Deze centrale kan ik eigen sip "provider"/"gebruikers" instellen.

nu zoek ik eigenlijk een SIP "phone" tool voor op de Iphone om eens mee te testen.
op mijn laptop is het geen probleem met sip tool, Ik heb via Cydia Siphon gedownload.
een leuke tool maar volgens mij niet up to date, ik mis wat codec mogelijkheden.

Wie weet wat SIP tools voor de Iphone die bijvoorbeeld te downloaden zijn via Cydia zijn ?.

Grt
Andre

Ps: ik heb zoek functie gebruikt en lees veel over Fring maar dat is niet wat ik zoek ivm weinig/geen instel functies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi netwerk hosten op Iphone voor multiplayer spellen jard Jailbreak apps en thema's 1 10-05-10 23:33
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data P@t Archief 1 26-10-09 22:43
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 20:52
SIP client gevonden, maar sip server geblokkeerd op free.fr puttemanp Jailbreak apps en thema's 12 18-08-08 02:43
Pwnage Tool 2.0: Wel of niet Cydia installeren Nick Nack Jailbreak apps en thema's 10 23-07-08 21:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.