//

Standaard apps verbergen (GEEN jailbreak)

Standaard apps verbergen (GEEN jailbreak) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Veel mensen kennen dit vast al (zonder er bij na te denken), maar het is toch handig want ik weet al tijden dat deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-09, 18:12
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Standaard apps verbergen (GEEN jailbreak)

Hi,

Veel mensen kennen dit vast al (zonder er bij na te denken), maar het is toch handig want ik weet al tijden dat deze functie bestaat maar ik bedenk me net pas dat je het ook op deze manier kan gebruiken.

Als je bijvoorbeeld je App Store-applicatie, iTunes-applicatie, Camera-applicatie etc. wilt verbergen dan kan je ook gewoon de functie "Beperkingen" gebruiken. Ik weet het, het is een beetje onhandig en je kan er nog steeds niet alle applicaties mee verbergen maar toch.

Gebruik dus de functie "Beperkingen". Als je bijvoorbeeld het iTunes applicatietje niet hoeft dan zet je het gewoon daar uit. Hoef je geen camera icoontje, dan zet je het daar uit.

En zoals ik al zei, veel mensen kennen dit natuurlijk al maar hebben er waarschijnlijk nooit zo over na gedacht.

En nu maar hopen dat in de toekomst Apple hier een systeem voor maakt om je icoontjes te rangschikken of te verbergen.

Als je hier dus al vanaf wist of deze post onnodig vind, dan hoef je niet te posten want dat is alleen maar spam. Ik denk dat sommige het wel handig zullen vinden en vandaar dat ik het post.

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-09, 20:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan makkelijk meerdere applicaties toevoegen, uiteraard vereist dat een Jailbreak ().

Je kan ook met de backup gaan knoeien en daar een aangepast .plist bestandje inzetten zodat hij die er op gaat zetten wanneer je een backup terugzet.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 04-09-09, 20:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Je kan makkelijk meerdere applicaties toevoegen, uiteraard vereist dat een Jailbreak ().

Je kan ook met de backup gaan knoeien en daar een aangepast .plist bestandje inzetten zodat hij die er op gaat zetten wanneer je een backup terugzet.
Met een jailbreak kan je nog veel meer, maar ik wacht liever nog op een betere batterij. En waar op Windows kan ik dat .plist bestandje vinden?
  #4  
Oud 04-09-09, 21:03
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Met een jailbreak kan je nog veel meer, maar ik wacht liever nog op een betere batterij. En waar op Windows kan ik dat .plist bestandje vinden?
Geen idee of hij directe bestanden teruzet in de /Applications directory (denk het niet) - je kan com.apple.springboard.plist aanpassen in /var/mobile/Library/Preferences zodat hij applicaties verbergt. (Geen idee hoe dit 'precies' werkt, heb namelijk nog nooit met zo'n backup geknoeit).
  #5  
Oud 04-09-09, 21:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Geen idee of hij directe bestanden teruzet in de /Applications directory (denk het niet) - je kan com.apple.springboard.plist aanpassen in /var/mobile/Library/Preferences zodat hij applicaties verbergt. (Geen idee hoe dit 'precies' werkt, heb namelijk nog nooit met zo'n backup geknoeit).
Je hebt het nu over als de iPhone is aangesloten op de computer, toch? Hoe zit het met de backup? Want dat kan je niet zien op Windows. Op Windows kan je, als de iPhone aangesloten is, alleen de foto's zien. In \iPhone\Internal Storage\DCIM\100APPLE\

Laatst gewijzigd door S¡mon; 04-09-09 om 21:16.
  #6  
Oud 06-09-09, 14:06
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

De backup wordt ergens op de harde schijf van je pc opgeslagen
  #7  
Oud 06-09-09, 14:49
paulvd paulvd is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

poof ophalen via Cydia.
Via deze applicatie kun je heel gemakkelijk applicaties van je scherm laten verdwijnen.
Natuurlijk niet "poof" laten verdwijnen want dan heb je een probleem
  #8  
Oud 06-09-09, 15:33
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulvd Bekijk bericht
poof ophalen via Cydia.
Via deze applicatie kun je heel gemakkelijk applicaties van je scherm laten verdwijnen.
Natuurlijk niet "poof" laten verdwijnen want dan heb je een probleem
Misschien is het interessant om de titel te lezen?
Citaat:
FW 3.x: Standaard apps verbergen (GEEN jailbreak)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Native apps verbergen/verwijderen mrfred iPhone Apps 7 25-02-11 18:39
Standaard iPhone-applicaties verbergen namastee Archief 3 06-01-09 23:17
Standaard Apps verwijderen? flunk Desktop-applicaties 11 26-11-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.