van 3.1 naar 3.0 ??!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort een 3Gs 16Gb ( versie 3.1 ), nu wil ik diverse apps op mijn iphone zetten, nu lees ik overal dat het via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 3.1 naar 3.0 ??!!
Sinds kort een 3Gs 16Gb ( versie 3.1 ), nu wil ik diverse apps op mijn iphone zetten, nu lees ik overal dat het via Cydia kan, nu gaat dit niet met een iphone met 3.1 versie, lees ik ook hier en daar. Is het aan te raden om de downgraden naar 3.0 en HOE doe ik dit veilig. Of moet ik wachten tot het met de 3.1 wel kan?
thnx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je het beste kan wachten, dowgraden gaat niet zo maklijk, ik heb ook van alles geprobeerd, maar niet gelukt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|