iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Bosspaper (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/44046-bosspaper.html)

Dragon 02-08-09 16:21

Bosspaper
 
Bosspaper is te downloaden is Cydia. Vroeg me af of iemand dit al geinstalleerd heeft en wat zijn ervaringen zijn.

Vervanging voor winterboard??

kev. 13-08-09 13:58

Ja ditzou ik ook wel willen weten. Want winterboard slokt veel ram.
Dus als iemand er wat meer informatie over heeft zou dit heel welkom zijn.

iMario 13-08-09 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 332702)
Bosspaper is te downloaden is Cydia. Vroeg me af of iemand dit al geinstalleerd heeft en wat zijn ervaringen zijn.

Vervanging voor winterboard??

Laat me niet lachen.

TheMikerMC 13-08-09 14:46

heb het op de 3G van mijn vrouw geinstalleerd en dat ding prima. Daarna een leuke foto gekozen en die op de achtergrond gezet. Ook dat ging prima!

En toen zei mijn vrouw "maar ik vind een zwarte achtergrond toch het handigste"......zucht :confused:

jel 16-08-09 13:01

Ik had een vol winterboard thema draaien en heb dat nu vervangen door bosspaper. Telefoon is aanzienlijk sneller geworden! Heb nu mijn iconen niet meer aangepast, maar alleen de dock en wallpaper. Ziet er iets minder ujit maar de snelheidswinst is het me wel waard

Dragon 17-08-09 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 337697)
Laat me niet lachen.

Was ook maar een vraag...daar dienen vraagtekens toch voor???:confused::confused:

iChes 19-08-09 23:25

Bosspaper werkt prima!.. ik heb wat mooie wallpapers op me iphone gezet alleen die zet hij in fotobibliotheek en die kan bosspaper niet vinden helaas. kan alleen achtergrond en filmrol vinden bij instellingen>achtergrond. heeft iemand hier een oplossing voor?

crystalclear 18-09-09 08:57

Bosspaper en live weathericon???
 
Vraagje, ik heb gister bosspaper erop gezet en nu doet m'n weathericon het nog maar voor de helft.
Zie de temp wel erop staan maar geen plaatje met bv een wolk.
Je zal zeggen boeiend maar voor mij dus wel.
Heb bosspaper uitgezet weathericon uit en weer aan maar hij doet het niet meer.
Iemand die dit weet op te lossen?

BVD Paul.

Edit: nou weet niet waarom maar hij doet het oppeens weer? Vind niet erg maar is toch raar dat ie het nu oppeens weer doet. 

jordi538 24-09-09 13:04

Bosspaper eigen afbeeldingen??!!
 
Hallo!

Ik heb Bosspaper via Cydia geïnstalleerd en werkt prima enzo!

Ik wilde graag weten hoe je je eigen afbeeldingen kan gebruiken die ik op mijn eigen pc heb staan (dus niet gemaakt met de iphone zelf)

Via [FONT=Arial]http://wallpaper.hellaphone.com/phone/Apple_iPhone[/FONT]heb ik al mooie wallpapers gemaakt

Groeten Jordi

Ermo 28-10-09 23:33

Bosspaper addons (wallpapers) hoe te installeren
 
ik heb bosspaper draaien en heb nu via cydia een wallpaper pack (landscapes) gedownload op de iPhone. Hoe kan ik die wallpapers nu gebruiken. M.a.w. waar worden die geinstalleerd?

thanks!

Timmeh_ 28-10-09 23:44

// Discussies samengevoegd.

wim66 02-11-09 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordi538 (Bericht 356074)
Hallo!

Ik heb Bosspaper via Cydia geïnstalleerd en werkt prima enzo!

Ik wilde graag weten hoe je je eigen afbeeldingen kan gebruiken die ik op mijn eigen pc heb staan (dus niet gemaakt met de iphone zelf)

Via [FONT=Arial]http://wallpaper.hellaphone.com/phone/Apple_iPhone[/FONT]heb ik al mooie wallpapers gemaakt

Groeten Jordi

Je eigen map plaatsen in /var/mobile/Media/BossPaper


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ermo (Bericht 376276)
ik heb bosspaper draaien en heb nu via cydia een wallpaper pack (landscapes) gedownload op de iPhone. Hoe kan ik die wallpapers nu gebruiken. M.a.w. waar worden die geinstalleerd?

thanks!

Walpapers kunnen in Bosspaper geïnstalleerd worden, of in Winterboard.
Open Bosspaper en kies Folders-->Add-->Bosspaper en voeg de map met wallpapers toe.
Of Folders-->Add-->Winterboard-->Naam van walpaper pack en voeg de map met wallpapers toe.

Mootjuh 11-11-09 23:38

Ik krijg wel steeds per 30 seconde oid een nieuwe, maar kan je hem ook instellen dat je op iedere pagina een andere krijgt of gaat het gewoon per keer... (snappie??)

Merlin 12-11-09 11:19

kan iemand mij vertellen wat nou het verschil is tussen die twee. want mijn telefoon is erg traag en zou hem wel wat sneller willen hebben maar niet de functies die ik nu gebruik te verliezen.
het volgende heb ik in winterboard staan:
dockflow
best clear lockscreen
weather icon
live clock
transparant dock
user wallpaper
en lock info maar die staat niet aan ???

en binnen kort ook pogoplank

kan ik dit alles met bosspaper draaien?

AeronNL 18-11-09 13:21

Bosspaper maakt springboard traag...Toch maar winterboard?
 
Ik heb gisteren bosspaper geinstalleerd op mn 3G, omdat ik las dat dit minder cpu gebruikt dan winterboard.
Maar als ik nu Bosspaper aanzet, of ik nu 1 wallpaper heb of ze laat wisselen, wordt mijn springboard traag.
Dat wil zeggen; als ik naar verschillende pagina's scroll, een app open of sbsettings naar beneden laat komen, gaat dat beduidend langzamer dan wanneer ik Bosspaper uitzet.
Ik heb al een paar keer gereboot, en geheugen vrijgemaakt in SBsettings, (wat me opvalt is dat er toch veel geheugen genruikt word sinds Bosspaper erop staat, en ik vaker free memory moet aantikken), maar het probleem blijft zich voordoen.
Soms scrolt hij even weer snel, maar na een minuutje of zo is het probleem weer terug.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Is het misschien toch handiger om Winterboard weer te installeren?
Ik lees wel eens dat de batterij dan sneller leeg gaat, of valt dit wel mee?

postbus31 18-11-09 14:02

Vreemd, gebruik ook BossPaper op mijn 3G en herken de beschreven problemen in het geheel niet!

De Generaal 18-11-09 14:35

// Samengevoegd

AeronNL 18-11-09 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 (Bericht 385124)
Vreemd, gebruik ook BossPaper op mijn 3G en herken de beschreven problemen in het geheel niet!


Heb mij iPhone gerestored naar 3.1.2, omdat ik bepaalde apps niet meer kon draaien op 3.0, en nu ondervind ik geen problemen met Bosspaper!:d

Misschien was het sowieso tijd voor een clean restore...

AeronNL 01-12-09 21:48

Na installatie Bosspaper grijze icon labels...
 
Nadat ik Bosspaper heb geinstalleerd viel het mij op dat al mijn icon labels grijs waren, behalve de dock icon labels.
Nu staat er op de site van Bigboss dat hij dit zal meenemen in een volgende update, maar dit kan nog wel even duren.

zijn er meer mensen met dit probleem en is er iemand met een oplossing om de labels weer wit te krijgen?

Ik wil liever geen Winterboard installeren, mocht dit nodig zijn.

Timmeh_ 02-12-09 09:40

// Discussies samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.