Zwarte sms tekstballon discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ik de progjes van Cydia heb ge-update, heb ik zwarte sms tekstballonen. Ik kan de tekst van de sms net lezen, vrij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte sms tekstballon
Hallo allemaal,
Sinds ik de progjes van Cydia heb ge-update, heb ik zwarte sms tekstballonen. Ik kan de tekst van de sms net lezen, vrij irritant. Weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe ik de tekstballonen weer groen krijg?? Graag jullie hulp. Groeten Tristal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand dan die me kan helpen???
|
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk een thema geïnstalleerd voor Winterboard. Probeer eens alle thema's uit te vinken in Winterboard.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
sorry voor late reactie Timmeh, maar dat was het idd! Wat ik dus wel vreemd vind want daarvoor had ik er geen last van, maar erg bedankt voor de tip
Groeten Tristal |
Labels |
sms, zwarte tekstballon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwarte achtergrond | mich@ | Archief | 6 | 10-02-10 22:59 |
Tekstballon met uitroepteken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 18 | 05-02-10 17:12 |
zwarte 3g te polijsten? | bzb | iPhone algemeen | 18 | 01-08-09 16:09 |
nieuwe zwarte behuizing | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-07-09 00:54 |
|
|