Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas lockinfo is niet meer gratis, vanaf nu $5..! Niet updaten naar 1.0.110 en voor matte/gruppled zit je dan nog goed. Als je native rendering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helaas lockinfo is niet meer gratis, vanaf nu $5..!
Niet updaten naar 1.0.110 en voor matte/gruppled zit je dan nog goed. Als je native rendering gebruikt (zoals ik, dat is dus zonder theme) dan zitten er bugfixes in. Maar met een HTML theme moet je vooral niet updaten. Dan zit je vast aan de 30 dagen trial. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb er helemaal geen moeite mee om die $4.99 te betalen, zit alleen geen optie in de app waar dit gedaan kan worden.....
|
|||
|
|||
Alternatief voor LockInfo of Intelliscreen?
Lockinfo kost nu $5!
Intelliscreen installeert rockzooi. Welk alternatief is er nu nog? |
|
|||
|
|||
ik zit met een paar dingen:
1: mijn mail tab staat op automatisch uitvouwen in de config.js, hier staat ook het volgende: // Always expand the first subsection? Note: this overrides collapseChildren; // subsequent sections will be collapsed regardless of main section's default var expandFirst = true; dit zorgt er voor dat de eerste subgroep in de mail tab altijd uitgevouwen is en de rest van de subgroepen altijd ingevouwen zijn. is het mogelijk dit zo aan te passen dat de mail tab zelf uitgevouwen staat, maar alle subgroepen standaard ingevouwen zijn? ik kom er zelf niet achter.. 2: weet iemand welke font er hier gebruikt wordt? en waar ik deze kan krijgen? 3: hoe kan ik de kleur van deze fonts aanpassen?ik krijg de juiste config file niet gevonden. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
je moet het css bestand bewerken
var/stash/themes Intelliscreen kan je ook gebruiken Bij nieuwe sms/mail/kalender komt er ook een frame bij je kan het ook veranderen met weergaven new of recent weergeven Laatst gewijzigd door Michel15; 01-11-09 om 09:57. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
hoe haal je ook alweer de tekst Ontgrendel weg??
Lukt iig niet via de settings.js bij mij. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@-DUS- de Font is neutrafacetwo. Te vinden in cydia. En de font wijzigen doe je in Style.css bij css map. En dan de html kleuren editen. Die bar heb ik zelf gedaan.
De vraag: hoe haal je een cydia update weg? Want wil hem niet updaten. Maar die badge valt zo op |
|
|||
|
|||
hallo,
als je je lockscreen wilt verwijderen en terug wil naar originele stand. welke stappen moet ik nemen om dit te doen? ik heb 2 bestanden geplaatst in : root/private/var/stash/themes.xxxx/ Gruppled Lockinfo.theme en nog een ? is het alleen deze bestanden verwijderen? gr |
|
||||
|
||||
en wat je in cydia heb geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk om in het Grupple LockInfo een Twitter Timeline te krijgen? Wat bijvoorbeeld wel met de LockInfo Matte UI mogelijk is. Zo ja, kan iemand het dan uitleggen? Of wordt het dan een heel technisch verhaal?
|
|
||||
|
||||
kan je de code er niet uit vissen
|
|
|||
|
|||
Uhm, heb ik geprobeerd. Maar is niet gelukt, want zo handig ben ik er ook weer niet mee. Ik weet wel die plug in te vinden in Matte UI, maar heb geen idee hoe ik hem in de Gruppled aan de praat moet krijgen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast dus die vraag over het weer, waarom dinsdag het niet doet.. Kan dat aan een foutje in mn config bestand zitten? Dan ga ik vanavond nog eens kijken wat ik nu over het hoofd zie. Bedankt! EDIT: sorry zie dat ik niet helemaal wakker ben. Het idee was deze vraag te stellen in het *Lockscreen Info Topic*. Kan een moderator dit misschien verplaatsen. Laatst gewijzigd door Suzanne-; 05-11-09 om 13:14. |
|
|||
|
|||
Gewoon die $5,- betalen?
De koers staat laag he, het is maar €3,39. |
|
||||
|
||||
lockcalender alleen is niet zo mooi.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Media player in combinatie met Gruppled
Goeiedag dames en heren,
Ik heb onlangs Gruppled Lockinfo geïnstalleerd en helemaal aangepast naar mijn smaak, maar er is nog een ding die ik - voor nu - heel graag wil hebben: een media player plugin die aansluit op de weer en mail balken. Ik heb er alleen dit plaatje van kunnen vinden. Hopelijk kunnen jullie me meer vertellen over waar ik dit zou kunnen vinden, zo niet, toch bedankt. phiz PS. Dit is mijn eigen lockscreen: Laatst gewijzigd door phiz; 06-11-09 om 20:08. |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|