Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sensatie Waarom zie ik alleen maar het weer en agenda? Ook als ik een sms krijg komt het er niet bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
of bij lockinfo bij instellingen plugins aanzetten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk nog wel ff verder. En Pienoet, http://www.hackthatphone.net/downloads/grzanka.zip hier zijn wat andere icons . Edit; Mark check pm . Edit 2: Markt bedankt voor je config, alles werkt nu, je had een hele andere config btw al mij . Laatst gewijzigd door Sensatie; 15-11-09 om 22:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iconen set ergens vandaan grzanka alleen nu krijg ik ze niet aan de praat... kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt Laatst gewijzigd door Pienoet; 15-11-09 om 22:05. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer ze hier eens in te gooien: Gruppled LockInfo/Bundles/com.ashman.LockInfo/Icon Sets Dus je krijgt dan Gruppled LockInfo/Bundles/com.ashman.LockInfo/Icon Sets/grzanka. Daarna moet je je config.js bewerken. Zoek naar deze regel; PHP-code:
PHP-code:
Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooie icoontjes! vraagteken bij woensdag is nu ook weer een icoontje geworden! Bedankt hiervoor! kan iemand mij misschine helpen om mij mail tweede mail een andere kleur te geven? Mijn eerste mail standaard mail heb ik nu geel alleen mijn gmail eronder wil ik ook een kleur geven. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-11-09 om 22:33. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
PHP-code:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kun je me misschien ook vertellen hoe werkt het bij gemiste oproepen? |
|
||||
|
||||
Dit heb ik nu als ik muziek luister
Citaat:
is niet zo moeilijk het staat er allemaal bij Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-11-09 om 00:35. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
in style.css zie ik nergens bij /*Calls */ dat ik de kleur kan veranderen.
Moet ik dan in structure.css zijn? Ziet er mooi uit als je muziek luistert hoe doe je dat dan? Laatst gewijzigd door Pienoet; 16-11-09 om 01:29. |
|
||||
|
||||
ja dan kijk je daar ff verder
Citaat:
maar dan moet je het in request topic vragen Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-11-09 om 00:35. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden alle headers zijn nu mooi blauw.
Alleen het enige wat ik nu zoek ik de subl. header van gemiste oproepen. die wil ik ook een andere kleur hebben van sms heb ik al alleen bij calls zie ik geen subl. header. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey mastermark
kan jij je volledige thema met uitleg uploaden. Vind t een supercoole theme! Inclusief achtergrond! Dank je wat heb je van cydia erbij gedownload? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand deze svp uploaden met een tutorials en wat ik allemaal nog erbij moet downlloaden. Thanks |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen aan die wallpaper zoals hierboven an dat meisje in zwart wit met die koptelefoon op?
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Iedereen moet die hebben ofnie maar kijk verder dan je neus lang is
hier staat ie: https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post381534
|
||||
|
||||
Mijn Lockscreen weer een beetje opgeleukt. |
|
||||
|
||||
Ik heb MobileMeLockScreen waarbij alleen het weer van vandaag wordt weer gegeven. Wanneer ik hieronder de weersvoorspelling voor de gehele week wil toevoegen, is het dan gewoon een kwestie van alleen een prog aan mijn Winterboard toevoegen of alles vervangen door bv. IHTC Weather ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu wil ik graag de slidebalk wel origineel hebben; dus met de tekst ongrendelen (of wat was het) erin. Ook bij oproepen heb ik nu niet de originele balk om te sliden wanneer ik wil opnemen. iemand een idee of en hoe dit mogelijk is? |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|