Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de ontgrendel tekst heb ik van het .string bestand een .plist gemaakt. Moet ik nu de goede .plist bestand weer converteren naar .string of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij de ontgrendel tekst heb ik van het .string bestand een .plist gemaakt. Moet ik nu de goede .plist bestand weer converteren naar .string of kan ik hem meteen in .plist terug uploaden?
EDIT: al gevonden.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb enkel 'het weer' en 'email'. Hoe krijg ik die kalender er ook bij? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Notifications['Silent'] = "Silent Mode Active"; Notifications['Calendar'] = "Agenda"; Notifications['Call'] = new Array( "1 Gemiste oproep", //one item "[Count] Missed Calls" //more than one items ); Als ik bij Calendar hetzelfde doe als bij Call dan doet hij het niet meer. En ik zie nergens die // of zit ik nu helemaal verkeerd te zoeken? En ik zie ook nergens een regel ofzo waar ik die // kan weghalen.. Laatst gewijzigd door DutchEvil; 04-09-09 om 12:04. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds niks gevonden om mijn kalender te laten weergeven op mijn lockscreen.
Iemand had al gezegt dat ik ergens een // moest weghalen zodat hij wel wordt weergegeven. Ik kan in mijn Settings.js nergens iets vinden. Please help! Want ik word er echt gek van. |
|
||||
|
||||
Als je naar Private\var\Stash\Themes.xxxxxx\Gruppled LockInfo.theme\Bundles\com.ashman.LockInfo gaat dan staat er ergens een filetje dat config.js heet. als je dat vervangt dan door die van mij dan heb je het zelfde als ik. Als het dan nog niet goed is dan ligt het aan je instellingen van je phone...
(trouwens heb je uit davidashman.com/beta ook al alles gedownload wat er mee temaken heeft. Of de ToDo dingen na dan?) Laatst gewijzigd door spysical; 04-09-09 om 22:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik gebruik MBL (multibarlockscreen) maar Rene zoals je zegt heb jij de settings.js voor me dat me Kalender er ook op komt? of de command/bestand.
Heb er wel verstand van dus kom er wel uit. Maar niet alleen met de settings.js haha. edit; iemand nog een uitleg hoe ik een icoon kan maken? want die psd file is best ingewikkeld. Of iemand een tip welke icoontjes van welke theme de andere icoontjes automatisch aanpassen. ( soort raster om je app's heen) Hoe heet die lockscreen die iederee gebruikt? Ik gebruik MLB maar krijg geen agenda edit, al gevonden.
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 21:31. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
hoe kan je , bij die gruppled lockscreen de kleuren veranderen?
Laatst gewijzigd door kuotje; 06-09-09 om 21:19. |
|
||||
|
||||
Ik denk in de map "Bundles/com.ashman.LockInfo/images"
Misschien moet je op internet kleurenfiles zoeken, die mensen al hebben gemaakt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Myriad Pro, gebruik ik zelf op mijn iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu mag je mij ff sturen hoe je standaard je sms en gemiste oproepen erin zet. Die komen bij mij pas als ik daadwerkelijk een sms ofzo krijg.. Weet iemand trouwens hoe je je popups kan blocken als je dit scherm gebruikt is dat wat dubbel Laatst gewijzigd door Timmeh_; 09-09-09 om 12:37. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
heb je dat popup blocker al dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee ik gebruik intelliscreen. Maar ik zoek dus wel zon extend to bottom (of eigenlijk tot vlak boven slotje). Als ik het schermpje in intelliscreen groter maakt dan maakt ie zichzelf passend tot vlak boven dat lockbar plaatje.
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|