Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) waarom stap je niet over naar lock info dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
waarom stap je niet over naar lock info dan?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het geprobeerd maar dit si het resultaat, hoe krijg ik dan die andere balkjes met sms, telefoon kalender etc?
EDIT: het is me gelukt!! EDIT2: het is wel engels hoe krijg ik 'm in het nederlands want ik heb in de config.js wel nl in gevuld in deze regel: var language = "nl"; Laatst gewijzigd door Semmm; 19-09-09 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. download Lockscreen info eruit. 3. Daarna zoek in Cydia naar "lockscreen Clock Hide" Download het ook 4. Ga daarna naar 2shared - download Gruppled Art.theme.rar 5. download het. 6. Daarna deze; 2shared - download Gruppled LockInfo.theme.rar of http://www.megaupload.com/?d=CVW8M745 7. Pak bijde bestanden uit(met winrar bijv) zet bijde mappen hier in; Root/private/var/stash/Themes.xxxxxx 8. Activeer bijde bestanden in Winterboard en nu zou het het moeten doen. Probeer deze eens Klok, Weer, Telefoon, Mail, SMS, Kalender en Voicemail zijn ingeschakeld en ook nederlands. Laatst gewijzigd door PeterTe; 20-09-09 om 11:20. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
je laat deze screenie zien, maar toch is je datum nederlands? maar je zal toch even die andere handleiding moeten pakken. die is gelijk nederlands. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lockscreen Info
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil namelijk d.m.v. dit programmatje mijn informatie op de lockscreen hebben bijv. kalender en andere informatie wat te verkrijgen is op dat lockscreen programmatje.
Hoe krijg je het ingesteld en goed geinstalleerd? Ik heb het namelijk al geprobeerd, maar ik kreeg hem niet werkend. FW: 3.1 JB: Ja Repo: http://david.ashman.com/beta/ - http://david.ashman.com/apt/ Aangevinkt in Winterboard, verder ben ik niet meer gekomen. Gelieve help s.v.p.!
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's, past hier beter bij
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik heb lockscreen en werkt prima op 3.0 in elk geval
Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart ? |
|
|||
|
|||
Timmeh, sorry voor de verkeerde categorie.
Michel, ik heb mijn iPhone uit en dan weer aangezet, maar er kwam helaas geen goede resultaat.. |
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon lockscreen via cydia gedownload
Ik heb geen winterboard |
|
||||
|
||||
Ik heb het zelf niet maar misschien ff in Winterboard aanvinken en bovenaan in de lijst plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Hier een mooie uitleg.
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme Zelf aanpassen is simpel als je goed leest... |
|
||||
|
||||
Zo heb ik ´m, volledig aangepast en vertaald:
Edit: Als je ´m in het Nederlands wilt ga naar: private/var/stash/themes.xxx/Gruppled LockInfo.theme/Bundles/com.ashman.LockInfo/strings/en.js Kopieer en vertaal de ´en.js´ (Engels-Ned), dan opslaan als nl.js. Ook in General Settings (config.js) language op nl zetten. Edit 2: (Duracell) batterij uiteraard alleen bij opladen zichtbaar/naast de datum klikken dan vouwt de kalender open. Laatst gewijzigd door Admiraal; 21-09-09 om 14:48. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
M'n lockscreen is nu helemaal goed in het Nederlands
Als je je kalender gebruikt op t lockscreen staat er bij de afspraak een datum en tijd "9/22/09 00:00 -9/22/09 01:00" Weet iemand of het mogelijk is om de tijd daar weg te halen (en eventueel de datum die er voor de 2e keer staat)? want ik gebruik de kalender niet voor afspraken op bepaalde tijdstippen maar alleen voor verjaardagen en voor school dus dan heb ik alleen maar de datum nodig "9/22/09" |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Admiraal; 23-09-09 om 01:37. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|