iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iFlicker ea werkt niet meer? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/447-iflicker-ea-werkt-niet-meer.html)

edward007 30-09-07 19:51

iFlicker ea werkt niet meer?
 
Ik merk sinds vandaag dat mn iFlickr + Rbst het niet meer doen.. ik heb wel gesynct met itunes, maar niet de update binnengehaald. Zit apple hier achter?

Als ik klik op bijv iflickr val ik terug in het home screen..


Groeten,

Eduard 30-09-07 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edward007 (Bericht 3295)
Zit apple hier achter?

Nee natuurlijk niet.

Bij mij werkt alles gewoon goed. Misschien even updaten met installer?!

edward007 01-10-07 15:04

Nee, werkt niet, uninstallen ook niet..

Wat is dit :S

iCulture 01-10-07 15:34

Met welke applicaties ben je nog meer aan de slag gegaan? Ik had hetzelfde nadat ik met iFuntastic had zitten "klooien". Nadat ik daarvan de supported files weer had verwijderd, werkte het weer naar behoren. En anders moet je even restoren naar een schone iPhone. Het is in ieder geval niets vanuit Apple. Ik neem aan dat je de apps toch gewoon nog ziet? Dan kan in ieder geval niet de update geinstalleerd zijn :)

edward007 01-10-07 16:53

Ik heb indd. even met independance en ifuntastic zitten klooien, maar het werkte niet lekker dus heb t toen gedelete.. zal t ff proberen. Thanx!

edward007 01-10-07 17:01

Overigens waar vind ik die files/ Ik snap verder niets van ifuntastic, om iets t e doen moet ik unschacklen, maar dan ben ik dus alle data van de iphone kwijt (althans, als ik het niet op mn mac heb staan?)

edward007 01-10-07 17:41

Zucht, ifuntastic is echt het STOMSTE programma wat er is!

Ik heb m dus maar gerestored, ok, dan wil itunes automatsisch de nieuwste versie downloaden...

WAT MOET IK NU DOEN?

dank

iCulture 01-10-07 18:21

Daar gaan andere topics over. Is voldoende over te vinden inmiddels met de zoekfunctie.

edward007 01-10-07 19:34

**** ik word gek hier, apptapp staat hier al 15 min te draaien..

what to do?

iCulture 01-10-07 21:12

iTunes openen (helpt bij mij elke keer). Desnoods Apptap afsluiten, iTunes openen of open laten en Apptap opnieuw installeren. En voor het hacken van een iPhone als early adopter moet je geduld en zelfredzaamheid hebben. Kortom: gebruik de zoekfunctie, 't is al eerder langsgeweest.

Pixxa 01-10-07 21:20

Aptapp werkt alleen als itunes, itunes_helper en iindependence zijn afgesloten, tevens mag de iphone nog niet gejailbraked zijn met bv iindependence daar apptapp dit zelf doet. (daarna kan je wel weer jailbraken) Werkt gegarandeerd.

iCulture 02-10-07 02:50

Dat is inderdaad wat iedereen zegt en wat Apptap zelf (Nullriver) aanbeveelt, maar gek genoeg wil het bij mij alleen maar installeren als ik iTunes open hou. Anders blijft ie zoals bij edward eeuwig hangen :(

edward007 03-10-07 15:34

Het is achteraf wel geluckt, het rare is, toen mn iphone alleen was geactivated zei itunes "Er is een backup, terugplaatsen" toen werkte mijn Sim/Vodafone ook direct, en alles verder.. dus mocht er ooit iets mis gaan kan je gewoon een backup terugzetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.