iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia geeft bij opstarten Network Error (Unable to Load (timed out)) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/45577-cydia-geeft-opstarten-network-error-unable-to-load-timed-out.html)

MarcelMarcel1 11-10-09 19:19

Cydia geeft bij opstarten Network Error (Unable to Load (timed out))
 
Vanmiddag heb ik mijn 3GS FW 3.1.2 met blackra1n gejailbreaked. Dit ging allemaal vlekkeloos en in één keer. Alleen als ik nu steeds Cydia opstart krijg ik een Network Error met in het midden van het scherm Unable to Load (timed out). Ligt dit aan mijn iPhone of komt het door alle drukte op de server van Saurik (Cydia) doordat vandaag iedereen na het jailbreaken met blackra1n Cydia aan het installeren is?

Mijn internet via Safari en de reeds geinstalleerde applicaties die internet als informatiebron gebruiken werken wel gewoon. Wi-Fi en 3G hebben eveneens vol bereik.

appel_001 11-10-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarcelMarcel1 (Bericht 364595)
Vanmiddag heb ik mijn 3GS FW 3.1.2 met blackra1n gejailbreaked. Dit ging allemaal vlekkeloos en in één keer. Alleen als ik nu steeds Cydia opstart krijg ik een Network Error met in het midden van het scherm Unable to Load (timed out). Ligt dit aan mijn iPhone of komt het door alle drukte op de server van Saurik (Cydia) doordat vandaag iedereen na het jailbreaken met blackra1n Cydia aan het installeren is?

Mijn internet via Safari en de reeds geinstalleerde applicaties die internet als informatiebron gebruiken werken wel gewoon. Wi-Fi en 3G hebben eveneens vol bereik.

daarstraks bij mij geen probleem maar nu werkt het bij mij plots ook niet meer

tazzie85 11-10-09 19:29

Heb het hier ook aantal keer gehad, maar paar x op reload gedrukt en dan doet ie het weer..

ButcherJF 11-10-09 19:53

Zoals ook al in andere topics gezegd: de Amerikanen zijn nu ook wakker, gaan massal jailbreaken met blackra1n en willen ook allemaal tegelijk op de Cydiaserver -samen met ons Europeanen (en de rest van de wakkere iPhone-wereld). 't Is dus druk, en dat geeft nu even deze problemen.

MarcelMarcel1 11-10-09 20:03

Dank voor jullie reacties! Ik zat hier inderdaad zelf ook al aan te denken. Blij dat het iig niet aan m'n iPhone ligt.

tetouani79 12-10-09 21:49

bij mij geeft ie Reorganizing aan en dan sluit het vanzelf???
is dit ook door de drukte

samwice 06-11-09 22:05

Ik heb een probleempje, namelijk: Ik heb ook mijn 3.1.2 FW gejailbreakt. Als ik op het toestel 'blackra1n' aan tik, start het toestel het programma op. Daarna staat er onder het kopje 'Please select package(s)' het volgende: Please check your internet Connection (Err...
En dan kan ik het niet meer lezen.
Internet staat gewoon goed aan, met 100%. Iemand een oplossing?
Groeten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.