iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Vraagje over Installer.app (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/457-vraagje-over-installer-app.html)

kimvb 01-10-07 02:04

Vraagje over Installer.app
 
dag mensen ,

ben nieuw hier en zou graag weten waar ik installer.app en kb ergens kan vinden want heb me er al zot achter gezocht en vind het nergens .

alvast bedankt

Eduard 01-10-07 02:36

je kunt hier apptap installeren

Installer.app Beta

daarna krijg je installer te zien op je springboard, klik daarop en installeer dan Community Sources. Je krijgt dan heel veel nieuwe apps, zoek dan naar het onderdeel tweaks en daaronder vind je Kb, installeer deze en je kunt daarna de keyboard correctie uitzetten :-)

succes

Freek 01-10-07 08:28

Je kan het ook via iBrickr installeren; staat gewoon in de applicatielijst.

Freek 17-10-07 23:08

Installer zet je via iBrickr (Windows) op je iPhone.

Freek 17-10-07 23:15

Je iPhone moet gejailbreaked zijn om er apps op te kunnen zetten. Na een jailbreak of zelfs een restore hoef je je iPhone niet opnieuw te unlocken.

Ps: heb je nou al een iPhone Jur?

sjoran 25-10-07 22:44

beste mensen....het zal wel aan mij liggen ma kan nergens KB vinden......staat niet in installer (3.0b4) en ook nie in de aplicatie lijst van ibrickr v0.8 en v0.91....iemand een idee waar ik het kan vinden en hoe te installeren..??

TJB 25-10-07 22:55

@sjoran, zit je op Installer.app 3.0 en heb je "Sources > Community Sources" geinstalleerd. Zo ja, dan moet hij staan onder "Tweaks 1.1.1" of "Tweaks" (voor 1.02).

N33D 27-10-07 10:41

Ik bekeek net even een filmpje over dat Ibricker,
Maar je moet eerst je tel jailbreaken? Dat is dus om je Iphone open te maken voor andere aplicaties?
Alleen mijn Iphone is al gejailbreaked door de vorige eigenaar want er staan andere prg's op. Maar dan hoef ik hem toch niet weer te jailbreaken? Of is dat sowieso niet nodig als je ibricker op een andere pc installeerd?

sjoran 27-10-07 22:34

owkeh dan heb het gevonden.........:D
Eindelijk bevrijd van die akelige t9;)


Ma na de installatie is in mijn menu voor keyboard de optie "." (2 keer op spatie drukken voor punt) verdwenen ..????:(


Iemand enig idee hoe dit kan en of er een oplossing voor is..???

de_schaap 20-11-07 14:05

Haha, ja, dat is inderdaad jammer. Vond die dubbele spatie echt fantastisch.

Guest-20201108204737 20-11-07 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N33D (Bericht 10355)
Ik bekeek net even een filmpje over dat Ibricker,
Maar je moet eerst je tel jailbreaken? Dat is dus om je Iphone open te maken voor andere aplicaties?
Alleen mijn Iphone is al gejailbreaked door de vorige eigenaar want er staan andere prg's op. Maar dan hoef ik hem toch niet weer te jailbreaken? Of is dat sowieso niet nodig als je ibricker op een andere pc installeerd?

Als je telefoon werkt dan is hij waarschijnlijk al gejailbreaked.

atQuest 20-11-07 17:00

De "." shortcut werkt alleen als autocorrectie aanstaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.