iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   FW 3.1.2, Winterboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/45794-fw-3-1-2-winterboard.html)

milan13 13-10-09 22:24

FW 3.1.2, Winterboard
 
Sinds ik mn iPhone heb geupdate naar FW 3.1.2 crasht Winterboard de hele tijd, iemand enig idee hoe ik t weer goed werkend krijg??

iMario 13-10-09 22:26

Misschien werkt het wel gewoon niet op 3.1.2.

milan13 13-10-09 22:27

Heb jij er dan geen Winterboard op!?

iMario 13-10-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 366522)
Heb jij er dan geen Winterboard op!?

Nee. *10charsfortheshow*

milan13 13-10-09 22:33

Ok, ga t ook maar eens proberen zonder Winterboard dan..
Trouwens is er een soort van vervanger voor Supreme Prefs??

iMario 13-10-09 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 366529)
Ok, ga t ook maar eens proberen zonder Winterboard dan..
Trouwens is er een soort van vervanger voor Supreme Prefs??

Off-topic
Er is tot nog toe geen vervanger voor Supreme Preferences, helaas.



Ontopic maar weer...

milan13 13-10-09 22:36

Thnx voor je reply anyway..

Thaantje 13-10-09 22:38

ik heb 3g met FW 3.1.2
en winterboard werkt gewoon hoor :)

milan13 13-10-09 22:40

Gek zeg, bij mij crasht ie echt de hele tijd en zodra ik Winterboard eraf haal doet ie t weer.. Gaat ie niet zeg maar automatisch in de Safe Mode

Thaantje 13-10-09 22:46

Nope, ik kan elk willekeurig thema installeren dat ik wil en hij loopt niet vast ofzo.

milan13 13-10-09 22:49

Ok dan... Lucky you:confused:

yingie 14-10-09 00:20

Hm, lijkt een typisch probleem voor 3GS want Thaantje zit op 3G. Heb zelf ook hetzelfde probleem op m'n 3GS (dat van Safety mode enzo). Wellicht wat iMario zei: nog niet compatibel met 3.1.2. Wel lullig want ik wil gewoon een doorzichtig dock en mijn eigen wallpaper:mad::rolleyes:

TNG 14-10-09 08:59

Ik heb hier anders een Belgische 3GS en winterboard loopt als een zonnetje...

yingie 14-10-09 10:29

Ah, oke. Het vreemde is dat als ik Winterboard weer de-installeer, Cydia aangeeft dat het o.okb ruimte inneemt. Alsof Winterboard er niet echt op staat.

Robbee 14-10-09 10:55

Winterboard werkt bij mij gewoon op de 3GS met 3.1.2
Wat ik niet meer kan vinden is Winterboard Settings dat ervoor zorgde ( toen ik nog op 3.0 zat ) dat de winterboard instellingen onder de settings van de iPhone kwamen.

happydaddy 14-10-09 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbee (Bericht 366730)
Winterboard werkt bij mij gewoon op de 3GS met 3.1.2
Wat ik niet meer kan vinden is Winterboard Settings dat ervoor zorgde ( toen ik nog op 3.0 zat ) dat de winterboard instellingen onder de settings van de iPhone kwamen.

Yep dat mis ik ook!
En Supreme Preferences 3.0, maar ik begreep die er niet meer is

Excellent 14-10-09 13:45

Bij mij werkt Winterboard perfect hoor, met FW 3.1...:)

Alleen heb ik wel, als ik een thema van Cydia afhaal, dat sommige niet helemaal lekker weegegeven worden.

Ik heb nu "Old Dock" en "5 Dock Icons" van Cydia afgehaald, samen met een spiegeling op je dock ziet het er echt fantastisch uit. :D

gijsje100 14-10-09 14:32

Wie kan mij vertellen hoe ik de ontgrendel knop kan vervangen door een appeltje?

Excellent 14-10-09 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door little_ghost (Bericht 231345)
Okay, ik heb de tap to unlock files eens goed bekeken en zit nu nog met 1 vraag:

Wat moet er precies worden aangepast om zelf de "slide to unlock" te veranderen in een "tap to unlock"?

A) de "bottombarknobgray.png" file (binnen het thema: Bundles\com.apple.TelephonyUI\)
B) de "SpringBoard.strings" file (binnen het thema: Bundles\com.apple.springboard\nl.lproj\)
C) Beide

Als het optie C is, wat zou er dan in de stringsfile moeten worden aangepast?

Zelf heb ik alleen de PNG file aangepast en de tekst is nu dus niet meer zichtbaar (wat volgensmij het enige is dat je veranderd door de strings file aan te passen).
Ik heb echter nogsteeds het idee dat het nogsteeds een hele lichte "slide" is ipv een daadwerkelijke "tap".

Het gaat hier enkel en alleen om de slider voor het unlocken, dus niet voor de beantwoord-, power down- of de cancel slider.

Ik hoop dat dit duidelijk is.

- Little_Ghost


Heb je hier wat aan? Misschien moet je anders even de zoekfunctie gebruiken, vast wel wat over te vinden...:cool:

Shorty007 14-10-09 15:42

Bij mij crashed winterboard ook wel es idd (of nja, me springboard gaat in safe mode, dat bedoel je toch) FF een respring en hij doet het weer correct hier :)
Ik had met Winterboard wel veel problemen bij 3.0 of 3.1 FW op me 3GS.

RioolDokter 14-10-09 16:26

Hallo iedereen,

Ik heb op mijn jailbroken 3GS met 3.1.2.fw winterboard geinstalleerd. Helemaal super, met dat Ispazio 5dock coverflow icons gedoe!

Alleen....ik krijg met geen mogelijkheid meer een foto ingesteld als achtergrond (wat normaal dat batterij icoontje is)...ik kan wel een foto aantikken en instellen als achtergrond, maar hij komt er dan simpelweg niet te staan.... Iemand een oplossing?

yingie 14-10-09 16:33

Even de USB-kabel lostrekken:)

macron 14-10-09 17:19

Ook hier ..... 3 GS 3.12 en geen enkel probleem met winterboard. Wel nieuw geinstalleerd na update ..... wellicht daarom!

RioolDokter 14-10-09 17:34

Dus...(ben nu iphone opladen aan laptop) foto instellen, kabel eruit, en dan moet het werken? Of eerst kabeltje er uit en dan instellen..?

Verder mooi systeem, dat winterboard!

Edit:

Laat maar, het werkt inderdaad al! Super :D

milan13 14-10-09 17:40

Bij mij werkt alles ook weer als te voren,gelukkig...:D

wickerman1 14-10-09 18:18

Hallo Mensen,

Ik heb mijn 3GS ook weer eens gejailbreak (3.1.2) Daarna wilde ik een nieuwe winterboard kiezen dit lukte ook maar na installatie van winterboard zegt die
"reboot device" dit heb ik dus ook gedaan nu start mijn iphone niet meer door.
Hij bllijft hangen bij het apple logo en valt dan ook weer uit na enkele seconden.

Kan iemand mij helpen ???
Alvast bedankt Wickerman1

kuotje 14-10-09 18:30

alles al geprobeerd?

start hij nog steeds niet?? anders even proberen te herstellen.

wickerman1 14-10-09 18:33

Ik weet niet of ik alles al gebrobeerd heb maar hoe doe ik hem herstellen??:$
Moet ik hem dan aan Itunes hangen ??

Ik zie je reactie graag toekomen

Iphone krijg namelijk ook geen connectie meer met itunes.

kuotje 14-10-09 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wickerman1 (Bericht 367192)
Iphone krijg namelijk ook geen connectie meer met itunes.


ooh, er is een SSH methode. maar daarmee moet je niet bij mij zijn.
als ie niet meer aangaat dan kan ik je niet meer helpen:(

WDS001 14-10-09 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wickerman1 (Bericht 367192)
Iphone krijg namelijk ook geen connectie meer met itunes.

Heb je je iPhone in DFU gezet voor het herstellen?

wickerman1 14-10-09 19:13

Ik ga het nu proberen ik laat je weten als het gelukt is;)

EDIT
Het is gelukt maar nu geeft die aan dat ik een simkaart erin moet stoppen zonder code hoef fix ik dit nu weer???

Alvast bedankt


EDIT
Super bedankt hij doet het weer echt bedankt WDS001 :D

GOED BEZIG !!!


marcb 14-10-09 22:53

Geen probleem met winterboard. Ben een newbie met JB, maar die werkt nu ook goed..direkt winterboard en nu net amphidious erop gezet.

yingie 15-10-09 09:10

Ik ben van ellende maar naar een schone fw 3.1.2 gegaan en heb 'm vervolgens met Blackra1n i.p.v. Pwnagetool weer jailbroken. Winterboard werkt nu als een zonnetje. Toch vreemd dat Winterboard bij sommigen de iPhone in safety mode knalt als je met Pwnagetool jailbreakt. Volgens mij zit het probleem in de mobilesubstrate (al zegt safety mode juist van niet). Maar goed, als je niet van een unlock afhankelijk bent is Blackra1n sowieso de snelste en makkelijkste manier om te jailbreaken.

milan13 15-10-09 10:20

Dat heb ik dus ook gedaan... een 'schone' FW 3.1.2 en vervolgens blackra1n aangezien ik niet afhankelijk ben van een unlock.. Nu alles weer helemaal top!!:cool:

FridgeNL 15-10-09 18:58

Ik heb voor iemand ook een iPhone 3G van een jailbreak voorzien met blackra1n, ook bij deze waren er problemen met Winterboard en diskAid e.d.
Door dit uit te voeren werkt alles weer als een zonnetje.

WDS001 15-10-09 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 367953)
Ik heb voor iemand ook een iPhone 3G van een jailbreak voorzien met blackra1n, ook bij deze waren er problemen met Winterboard en diskAid e.d.
Door dit uit te voeren werkt alles weer als een zonnetje.

afc2add uit Cydia doet net hetzelfde.

elmoxx 23-10-09 16:00

Bij mij gaat er ook iets niet goed. nooit eerder gejailbreaked en nu toch de 3.1.2 versie JB uitgevoerd middels blackra1n. Hoewel ik nog nieuw ben in de JB-wereld heb ik het idee dat Winterboard niet werkt zoals het zou moeten:

Installatie is prima gegaan alleen gebeurt er helemaal niets als een van de theme's of onderdelen daarvan aangevinkt is. Ook bij Saurik of een van de Glasklart onderdelen veranderd er gewoon niets. Na aanvinken op de homeknop drukken levert even dat denkcirkeltje op en vervolgens het unlockscreen. Na unlocken echter totaal geen veranderingen t.o.v. het origineel.

Hebben meer mensen daar last van of heeft iemand het idee dat ik iets over het hoofd zie?

longlapdance 23-10-09 21:22

ik heb mijn iphone gejailbreakt. maar ik heb wel die winterboard, maar als ik bijvoorbeeld een thema kiest en druk weer op die home knopje, dan gaat me iphone laden en dan veranderd die thema niet van springboard hij blijft dan gewoon de normale. weet iemand wat ik moet doen?

longlapdance 23-10-09 21:39

Als ik een thema instel bij winterboard bijvoorbeeld ipear thema dan kom die thema niet te voorschijn iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.