iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Trombone slider (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4593-trombone-slider.html)

Johnny Crash 05-01-08 22:19

Trombone slider
 
3 Bijlage(n)
Niet dat iemand het ooit zal gebruiken, maar heb een unlock-screen met werkende slider in elkaar geflanst..

Verder een 'Bond' screen (+ slider & txt), en mn ZW/W Home-screen..


Happy 'moddering',

Groeten Johnny Crash

david007 06-01-08 00:29

woow een van de mooiste summerboards dat ik gezien heb :O kan je ze mischeen uploaden :rolleyes:

BadSide 06-01-08 00:46

Erg mooie sliders!

Johnny Crash 06-01-08 02:41

Hmm..
 
1 Bijlage(n)
Ik wil het met alle plezier uploaden, maar ze werken niet met summerboard..
De achtergrong vd sliders (bij tromb het vaste gedeelte en bij Bond de pistool-loop) heb ik in mn wallpaper geplakt ['LockBackground.jpg' in var/root/library]
Wanneer je SB gebruikt, dan wordt de file 'LockBackground.jpg' weer veranderd en blijft of de halve trb-slide, of de pistoolloop in het midden van je achtergrond staan..

Wanneer joe geen SB geinstalleerd hebt, en je verandert je wallp, verdwijnt eveneens de loop/halve schuif.

Ik kan wel vast de kogel-sliders u/l'en; die werken altijd. Heb ze in 3 kleuren voor unlock [grijs], tel opnemen [groen]en shut down [rood]...

Ze moeten in system/library/coreservices/springboard.app..

Grtz Johnny Crash

Fresh 06-01-08 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Crash (Bericht 36128)
Ik wil het met alle plezier uploaden, maar ze werken niet met summerboard..
De achtergrong vd sliders (bij tromb het vaste gedeelte en bij Bond de pistool-loop) heb ik in mn wallpaper geplakt ['LockBackground.jpg' in var/root/library]
Wanneer je SB gebruikt, dan wordt de file 'LockBackground.jpg' weer veranderd en blijft of de halve trb-slide, of de pistoolloop in het midden van je achtergrond staan..

Wanneer joe geen SB geinstalleerd hebt, en je verandert je wallp, verdwijnt eveneens de loop/halve schuif.

Ik kan wel vast de kogel-sliders u/l'en; die werken altijd. Heb ze in 3 kleuren voor unlock [grijs], tel opnemen [groen]en shut down [rood]...

Ze moeten in system/library/coreservices/springboard.app..

Grtz Johnny Crash

THX, Johnny Crash. Leden zoals jij zijn zinvol! Misschien kan je Sjowol vragen om hem aan de ifoneguide repo toe te voegen!

Johnny Crash 07-01-08 00:35

de 'Ritz'
 
2 Bijlage(n)
Bedankt, maar om in de guides te plaatsen, istie misschien niet echt compleet genoeg;

mits het heel erg gewaardeerd wordt, kan ik wel eens een completere lijst maken met/over locaties & 'modderen' van grafische/system-files, maar deze info is ook al ruim voorhanden op het net.. (hepput natuurlijk ook nie allemaal van mezelf;-)

Ben wel met een nwe slider bezig genaamd 'de RitZ'; mot er nog wel een backgr'tje bij maken etc dus is nog niet af..

Heb er voor belangstellenden een zipje bijgevoegd met het photoshop-bestand, en een screen-capt met bewegend voorbeeld..

Grtn JC

Fresh 07-01-08 00:40

Tuurlijk wordt het gewaardeerd! Kijk even of er al een wiki is voor summerboard themes. Zoniet dan maak je er 1. Anders voeg je hem toe aan de bestaande summerboard themes wiki. Daar zijn wiki's voor. Iedereen kan er iets aan toevoegen.

sjoeii 07-01-08 10:57

ziet er goed uit.

Stiruam 07-01-08 11:07

Damn die bond slider is geweldig :D

Super mooi werk man! Ik zal eens kijken of ie bij een van mijn themes past :D

Greetz, Stiruam

Johnny Crash 07-01-08 19:13

3 Bijlage(n)
Danks allen; heb de Ritz ook bijgewerkt; de bg is nog niet geweldig maar die kan vervangen worden..

Trouwens, in de file 'springboard.strings' kan je alle slider teksten veranderen mbv een tekst-editor.
Te vinden in: System/library/coreservices/springboard.app/English.lproj

Hier verander je dan 'slide to unlock' in 'Zip in' of 'UnZip' of wat je maar leuk vindt.
Aangezien sommige slider-knoppen van mij iets langer zijn dan default, moet de tekst kort zijn, anders gaat het buiten het vakje..(dus bv 'slide to unzip' is al te lang denk ik)

Dit geldt niet voor het Bond-scr want de kogel-sliders zijn in orig afmetingen, dus hier past 'License to chill' makkelijk tussen..

Heb de benodigde files van Bond en Ritz bijgevoegd..

Grtn JC

Johnny Crash 07-01-08 23:56

Bedenk me net
 
2 Bijlage(n)
Hmm, heb gister verkeerde bericht geeidit; maar ik bedacht me dus dat je in het geval van het bond-thema het 'lockbackround' file ook in je foto-libr vd foon kan zetten, dan kun je wel je wallp veranderen en weer terugzetten..

Dit werkt alleen zonder SB trouwens.

Ook had ik een verkeerde slider-achtergrond (bottombarbkgndlock) bij de bond-files gedaan; met de bijgevoegde bottombarbkgndlock zie je de loop zonder schaduwen..
Sorry..

Grtn JC

A F C A 31-03-08 15:36

ik vind het jammer maar ik kan die Sliders niet open op mijn pc

Johnny Crash 31-03-08 19:43

5 Bijlage(n)
Hola, heb alle files in een .rar gepropt, misschien lukt het nu dan wel..

Cheers,

Johnny Crash

merijnvld 05-04-08 10:59

kan iemand mij uitleggen hoe in customize de slider tekst verander? Als ik dat in springboard strings doe, dan slaat hij hem niet op en blijft de tekst standaard op ontgrendel staan

tanguy 05-04-08 11:04

Ziet er wel vet uit, proficiat.

Wel niet echt mijn stijl qua thema. Keep up the good work!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.