//

automatisch inloggen

automatisch inloggen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op school is er bij ons een open wifi netwerk. Maar je moet wel altijd en gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Word er heel erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-09, 17:25
Buczynski Buczynski is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Standaard automatisch inloggen

Hallo,

Op school is er bij ons een open Wi-Fi netwerk. Maar je moet wel altijd en gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
Word er heel erg mee van om telkens weer dat wachtwoord in te moeten vullen.
Is er een cydia programma wat er voor zorgt dat ik automatisch ingelogd word. Dus niet telkens het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord.

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-09, 17:49
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buczynski Bekijk bericht
Hallo,

Op school is er bij ons een open Wi-Fi netwerk. Maar je moet wel altijd en gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
Word er heel erg mee van om telkens weer dat wachtwoord in te moeten vullen.
Is er een cydia programma wat er voor zorgt dat ik automatisch ingelogd word. Dus niet telkens het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord.

Alvast Bedankt
Daar heb je Cydia helemaal niet voor nodig. Die optie kan je gewoon in je iPhone aanzetten:

Instellingen > Wi-Fi > Vraag om verbinding. Deze laatste optie ('vraag om verbinding') uitzetten. Dan zie je onderaan de boodschap dat met bekende netwerken automatisch verbinding wordt gemaakt, wat dus betekent dat je geen wachtwoord (na de eerste keer dat je dat wel hebt gedaan) meer hoeft in te voeren wanneer je iPhone dit bekende netwerk detecteert.
  #3  
Oud 17-10-09, 17:57
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

Het is een open netwerk maar met een proxy met wachtwoord erop. Dan krijg je zon safari popup waar het naar mijn weten niet mogelijk is het wachtwoord te onthouden.
  #4  
Oud 17-10-09, 18:13
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Ok, daar ben ik niet bekend mee. Wellicht een Wi-Fi app dan maar proberen?

EDIT:

Na wat vlug zoekwerk, kwam ik de volgende app tegen: AutoWi-Fi

Omschrijving:

Citaat:
AutoWi-Fi logs on your iPhone or iPod Touch automatically to Wi-Fi hotspots by saving your username and password and sending it to the hotspot provider when needed. No more remembering and retyping your username and password every time: just launch AutoWi-Fi and you're connected.
AutoWi-Fi lite is een probeer versie van deze app, dus zo zou je het kunnen uitproberen.

Laatst gewijzigd door De Generaal; 17-10-09 om 18:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 17:25
Windows: automatisch inloggen itunes bzb iTunes 0 07-01-10 21:10
3.0 update en automatisch inloggen hotspots. sponzert iPhone algemeen 7 18-06-09 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.