iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Probleem cydia apps aanschaffen met paypal (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/46159-probleem-cydia-apps-aanschaffen-paypal.html)

cielo 18-10-09 09:22

Probleem cydia apps aanschaffen met paypal
 
Ik vraag me af hoe je apps van cydia aanschaft met paypal.


Ik heb het geprobeerd met paypal. Maar het blijft op ‘pending’ status. En enige betaaloptie was met echeck, erg raar. En echeck betekent 1 week lang wachten!!!


Ik heb naar dit onderwerp gezocht, vond slechts een tutorial voor amazon payments. Advies graag?



Ik heb gelezen dat er paypal users zijn bij wie het aanschaffen wel gelukt is. Ik vraag me af of jullie je PP account gekoppeld hebben met je creditcard of lukt het toch wel met koppeling naar je bankrekening? Het laatste lukt mij niet.


Hoor graag een reactie hierop. Alvast bedankt.

Btw: ik realiseer dat dit wsl meer met mijn eigen PP settings te maken heeft. Maar het kan geen kwaad om meer info in te winnen zodat ik me niet zomaar laat afwimpelen door de klantenservice v PP, lijkt me.

brummy 18-10-09 13:26

he cielo

ik heb gisteren nog iets in cydia gekocht (pogoplank ) met paypal gelijk afgeschreven van mijn bankrekening!

heb in het verleden aangemeld bij paypal door middel van rek openen , gegevens , invullen, evtueel creditcard gegevens of rek gegevens,dan storten zijn1 0f 2 cent op je rek ,jij vult dat weer in bij paypal zodat zij weten dat jij jij bent!:p
vervolgens duurt het ff totdat zij alles geregeld hebben (bij mij geloof ik 8-9 dagen ofzo) dan krijg je bericht en kan je je aankopen doen.
in cydia zoek je wat uit druk op purchase vervolgens inloggen bij google,dan bij pp,goedkeuren en het wordt van je rek afgeschreven !tis echt heel simpel!

suc6
rob

cielo 18-10-09 16:19

Thanks rob!

Een antwoord waarmee je mij wel geholpen hebt:) ik heb precies dezelfde stappen gedaan, maar ik denk dat ik inderdaad dan wat meer geduld moet hebben en wachten totdat ze alles geregeld hebben. Kijk er nu al naar uit naar mijn vlg paid cydia app!

Slotje erop (voorlopig)

belmaniak 03-04-10 00:41

Ik heb mijn iPhone moeten herstellen na een crash en ben dan ook mijn aangekochte Cydia programma's kwijt, die ik voordien met PayPal had betaald. Hoe kan ik ze terugvinden en uiteraard gratis herinstalleren ?

mastermark 03-04-10 11:53

je iphone id staat dan in cydia bij die app geregistreerd kan je gewoon opnieuw downloaden

belmaniak 04-04-10 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mastermark (Bericht 433578)
je iphone id staat dan in cydia bij die app geregistreerd kan je gewoon opnieuw downloaden

Mastermark, je hebt het juist ! Dank je voor je tip..:)

Yoran Versluis 10-04-11 15:04

ik heb het zelfde probleem ook op paypal in gelogt en daar staat dan dat het tot 15 april duurt, heb al 5 mailtjes gehad ofzo met eentje er bij dat ik aankopen kan doen.
maar het lukt mij alleen niet via cydia. doe ik dan wat fout??
Groet Yoran

brummy 10-04-11 15:09

ik denk dat toch rustig moet afwachten !
tis moeilijk :P
maar komt wel goed schatje:d:d:d:d:d:d:d:d:d

duurde bij mij ook erg lang!

Yoran Versluis 10-04-11 15:18

hahaha oke dan wachten we wel af hij staat al wel bij paypal en staat er bij in behandeling. maar als je dan een volgende aankoop doet duurt het dan ook zo lang of is het dan direct van je rekening afgeschreven??
bedankt voor je reactie :d

brummy 10-04-11 15:56

nee dan gaat het er direct af en kan je gelijk downloaden!
gelukkig hoeft dit maar een keer!!!!
suc6
rob

Yoran Versluis 18-04-11 08:49

Heel raar lang zitten wachten tot echeck weg was. Eindelijk weg app kunnen downloaden. Ik een nieuwe gekocht weer echeck. Hoe kan dat dan??

brummy 18-04-11 10:16

ja dat is idd vreemd !
bij mij was het maar een keer!
doe je het via je gewone bankrekening of alleen via creditcard?

Yoran Versluis 18-04-11 10:48

Ik doe het gewoon via bankrekening heb geen creditcard. Zal er wat verkeerd zijn ingesteld op paypal. Nu staat er weer dat het tot 26 april duurt. Heel raar.

brummy 18-04-11 10:51

nee denk het niet
want als de goedkeuring eenmaal gedaan is mag het verder geen probleem zijn!
had je wel al die twee controle stortingen /betalingen gehad/gedaan? 1 a 2 cent?

Yoran Versluis 18-04-11 11:17

Ja die heb ik betaald ja en zoals ik al eerder zei een aantal emails gehad van paypal. Maar nu staat die weer in echeck. Dus dat is wel raar.

brummy 18-04-11 12:43

heb ff voor je gekeken, maar het een en ander zou toch in een aantal dagen geregeld moeten zijn en dat je niet weer op moet wachten.
ik zou in dit geval er ff een telefoontje aan wagen naar paypal weet je gelijk hoe of wat.
suc6
rob

Yoran Versluis 18-04-11 13:15

Oke dankjewel. Ik stuur ze wel even een email. En dan zie ik het wel verder. Bedankt voor je reacties.

BKruit 21-04-11 09:07

Hou er rekening mee dat PayPal betalingen tot 14 werkdagen kunnen duren wanneer je er geen creditcard aan hebt gekoppeld. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van even afwachten.

Ik heb er later een creditcard aan gekoppeld. Ga er dan niet vanuit dat hij deze gaat gebruiken voor de lopende aankopen. Deze gebruikt hij allees voor aankopen vanaf het moment dat hij is gekoppeld.

Suc6 ermee!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.