iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iSMS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4626-isms.html)

dendoor 06-01-08 18:52

iSMS
 
1 Bijlage(n)
Hoi,

in iSMS zitten interessante template's die spijtig genoeg (nog) niet aanpasbaar zijn. Na wat rondsnuisteren op de iPhone vond ik de file iSMS.strings waar de templates in de vinden zijn. Nu is mijn vraag als je deze wil aanpassen welk programma hiervoor je moet gebruiken. Als ik de file wou openen deed hij dat met omnioutliner op Mac OSX. Ik kon hier de keys en de value veranderen, doch het wegschrijven blijkt niet te lukken. Omnioutliner schrijft deze weg in een totaal ander formaat.

Iemand een idee of suggestie ?

Ik heb de extentie .txt achteraan toegevoegd om de file te kunnen uploaden. Als iemand hem wil aanpassen gewoon even de .txt verwijderen.

Alvast bedankt

Den Door.

Wiwi 06-01-08 21:40

Volgens mij kan je eender welke text editor gebruiken voor de file te bewerken. Ik kon hem namelijk ook gewoon open doen met wordpad of een andere texteditor.
Het bestand bevat gewone XML tags waardoor dit mogelijk wordt, alleen goed op letten dat je de tags aanhoudt.
Als je het bestand opgeslaan hebt, kan je het bestand nog altijd terug hernoemen zodat hij terug overeenkomt met de originele file.

bartos 06-04-08 18:40

blijkbaar kan je met de nieuwe versie van isms
deze ook als standaard sms applicatie zetten
en kan je ontvangstbevesteging aan zetten enz...

nu voor de applicatie als standaard te zetten zou je
springboard assisent nodig hebben maar ik kan dit dus
nergens vinden....

iemand die weet wat dit is of waar je het kan vinden ?


Grtz B

firestarter 09-04-08 08:47

*KICK*

Weet iemand hoe je nog aan iSMS kan komen? Alles is offline.

johanjd 09-04-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firestarter (Bericht 95632)
*KICK*

Weet iemand hoe je nog aan iSMS kan komen? Alles is offline.


Daar ben ik ook op aan het wachten. Is het mogelijk dat iemand die op een andere repo zet?

ControlSje 09-04-08 12:03

Je kunt sources van applicaties vinden op iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Application Catalog.

firestarter 10-04-08 18:47

Ik kan hem alsnog daarop niet vinden.

MacFrankieG 10-04-08 20:33

ISMS
 
Google op weisms dan vind je het direct!

bjakkers 13-04-08 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartos (Bericht 94220)
blijkbaar kan je met de nieuwe versie van isms
deze ook als standaard sms applicatie zetten
en kan je ontvangstbevesteging aan zetten enz...

nu voor de applicatie als standaard te zetten zou je
springboard assisent nodig hebben maar ik kan dit dus
nergens vinden....

iemand die weet wat dit is of waar je het kan vinden ?


Grtz B

Precies, daar heb ik ook naar zitten zoeken maar kan het ook niet vinden. Iemand een idee?

Cancunlover 14-04-08 08:58

Ik werk reeds langer met iSMS en kan deze niet als standaard sms app instellen en ik krijg nog veel minder ontvangstbevestigingen aan. Heb ook nog nooit een update ontvangen via Installer.
Heeft de iSMS app die jullie beschrijven dan een nieuwe naam gekregen of zo? :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.