iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia vreet batterij (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/46474-cydia-vreet-batterij.html)

bungieke 21-10-09 17:36

Cydia vreet batterij
 
Hallo.

Cydia vreet men batterij helemaal op:)

Heb men iphone pas opnieuw geinstalleerd met firmware versie 3.0. Werkt alles weer perfect, maar durf ik ook maar eenmaal cydia te gebruiken dan is ie leeg als ik em een nacht laat aanstaan. Installeer ik alles weer opnieuw en ik gebruik cydia niet, dan gaat ie ongeveer 3 dagen mee..
Spijtig, want staan veel programma's op cydia die ik graag terug had gehad.

Vanaf het moment ik cydia de eerste keer start, en hij alle belangrijke updates gaat doen, is het om zeep. Alle programma's die ik installer werken wel perfect, maar de batterij houdt het dan niet

Iemand enig idee hoe ik cydia kan gebruiken en toch ook nog van men batterij kan genieten?

thanks:)

iMario 21-10-09 17:56

Gebruik je Cyder, is Cydia op je desktop. Is alleen beschikbaar voor Windows trouwens, zie dat je Mac hebt?

Zero 21-10-09 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 371923)
Gebruik je Cyder, is Cydia op je desktop. Is alleen beschikbaar voor Windows trouwens, zie dat je Mac hebt?

Volgens mij kan ook gebruik maken van Installerapp van RipDev.

Ripdev: The iPhone Authority

Bomans 21-10-09 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 371984)
Volgens mij kan ook gebruik maken van Installerapp van RipDev.

Ripdev: The iPhone Authority

Daar zou ik niet meer aan beginnen.
Gebruik Cydia, Icy of RockApp.

Installer is vergane glorie geworden.

iMario 21-10-09 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 372002)
Daar zou ik niet meer aan beginnen.
Gebruik Cydia, Icy of RockApp.

Installer is vergane glorie geworden.

Icy en RockApp zou ik ook niet aan beginnen. :rolleyes:

bungieke 22-10-09 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 371923)
Gebruik je Cyder, is Cydia op je desktop. Is alleen beschikbaar voor Windows trouwens, zie dat je Mac hebt?

inderdaad. Ben op een mac, dus geen cyder of cydia op men desktop:)

heb em opnieuw geinstalleerd via redsnow, en als ik het vinkje "cydia" uitvink, om cydia zogezegd niet te installeren, dan loopt het heel ding gewoon vast en krijg ik men iphone zelfs niet meer geinstalleerd. Dus ben zelfs verplicht om cydia te installeren. niet erg, zolang ik er maar niet aankom:)

ga het heel eerlijk zeggen. Zo'n kei ben ik er ook niet in en ben al blij dat ik met enkele klikken via redsnow men iphone aan de babbel krijg en dat alles normaal werkt. vind het alleen spijtig dat ik men winterboard niet meer kan installeren nu. Wel, kan ik wel, maar door dan eventjes cydia te gebruiken is men batterij tijd weer om zeep

iMario 22-10-09 20:00

Je kan de deb-bestanden hier downloaden en dan handmatig op je iPhone zetten.

Gebruik hiervoor een programma als DiskAid/iPhoneBrowser (via USB) en zet ze in /var/root/Media/Cydia/AutoInstall. Reboot je iPhone vervolgens, doe dan een respring (stel tijdelijk een andere taal in, dan respring je iPhone), dan is het pakket geinstalleerd.

bungieke 22-10-09 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 372694)
Je kan de deb-bestanden hier downloaden en dan handmatig op je iPhone zetten.

Gebruik hiervoor een programma als DiskAid/iPhoneBrowser (via USB) en zet ze in /var/root/Media/Cydia/AutoInstall. Reboot je iPhone vervolgens, doe dan een respring (stel tijdelijk een andere taal in, dan respring je iPhone), dan is het pakket geinstalleerd.

euh. Zie ik dat nu verkeerd? of ben ik dan cydia aan het installeren? dacht het wel. het is juist dat programma dat men batterij leegtrekt, zelfs bij een verse installatie. Dus ofwel moet het ervan af, ofwel moet ik weten "waarom" het men batterij leegtrekt, of wat het doet in standby modus :p

iMario 22-10-09 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bungieke (Bericht 372700)
euh. Zie ik dat nu verkeerd? of ben ik dan cydia aan het installeren? dacht het wel. het is juist dat programma dat men batterij leegtrekt, zelfs bij een verse installatie. Dus ofwel moet het ervan af, ofwel moet ik weten "waarom" het men batterij leegtrekt, of wat het doet in standby modus :p

Op de manier waarop ik het uitleg in mijn vorige bericht hoef je Cydia helemaal niet te gebruiken.

Timmeh_ 22-10-09 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 372703)
Op de manier waarop ik het uitleg in mijn vorige bericht hoef je Cydia helemaal niet te gebruiken.

Moet hiervoor niet eerst OpenSSH via Cydia geïnstalleerd worden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.