Cydia Valt steeds uit discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb een belgische iPhone 3.2.1 jailbreak met Blackra1n. Is goed gelukt, Cydia werkte perfect Nu 2 dagen later: Cydia werkt nog steeds maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia Valt steeds uit
Beste
Ik heb een belgische iPhone 3.2.1 jailbreak met Blackra1n. Is goed gelukt, Cydia werkte perfect Nu 2 dagen later: Cydia werkt nog steeds maar crasht regelmatig na een tijdje (ong. 10 a 15 min) Iemand ervaring hiermee? alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
precies zelfde probleem, heel irritant!!!!!
kan hierdoor ook alleen maar korte programmas downloaden, geen themas of iets dergelijks. iemand een oplossing?????
|
||||
|
||||
Cydia verwijderen en opnieuw installeren..
|
|
||||
|
||||
Cydia loopt vast
Bij het openen van Cydia krijg ik even een zwart scherm te zien en dan springt hij terug naar het springboard. 5 minuten geleden werkte het nog. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
|
|
||||
|
||||
dan volgt mijn volgende vraag, hoe verwijder ik Cydia?
|
|
||||
|
||||
Herstellen in iTunes en opnieuw jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
daar was ik al bang voor
Laatst gewijzigd door King1987; 09-11-09 om 22:24. Reden: let een beetje op je woorden aub |
|
|||
|
|||
dat ga ik niet doen, dan maar vastlopers...
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem alleen kom ik nog niet aan de 5 seconden daarna kom ik al terug bij springboard, en als ik dus wil herstellen via itunes dan moet ik dus overgaan op 3.1.3 en daar is nog geen jailbreak voor dus kom ik nog niet verder toch?
|
|
||||
|
||||
Jij had er een eigen topic voor geopend waarin ik je het advies gaf om te zoeken in het "Installer / Cydia subforum" en dan wel met de 2 woorden "Cydia crasht". Als iedereen met dit probleem nu even doet vind je vrij eenvoudig de oplossing. Ik had het in ieder geval snel gevonden en opgelost
|
||||
|
||||
Probeer ff via SBSettings in Safe Mode te komen om vervolgens Cydia op te starten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 27-09-11 23:11 |
iphone 3g valt steeds uit | grijsmuis | iPhone algemeen | 7 | 20-09-10 16:05 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
GPRS Telfort valt steeds uit | kingster | KPN | 2 | 04-01-08 12:21 |
|
|