iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   installer.app: een paar vragen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4673-installer-app-paar-vragen.html)

mister@ 07-01-08 19:22

installer.app: een paar vragen
 
Goedenavond,

Ik ben van plan om application.app op mijn unlocked iphone (1.02) te installeren.(zodra 1.1.3 er is ga ik updaten) Ik zat nog met een aantal vragen waar ik in de wiki geen antwoord op het gevonden.
Wanneer ik installer.app en een aantal applicaties heb geinstalleerd, maakt dit mijn iphone dan merkbaar trager? En kan ik alle met installer.app geinstalleerde applicaties en installer.app volledig verwijderen?

met vriendelijke groet,

Mister@

topke 07-01-08 20:10

Je iPhone wordt daar niet trager van, toch niet van mij en van de meeste anderen ook niet, maar als je dan echt te veel dingen zal downloaden en installeren zal je waarschijnlijk wel het verschil zien. Alles wat je installeert, kan je ook verwijderen. En als je versie 1.02 draait raad ik je toch wel aan van te updaten naar 1.1.1 of 1.1.2.

DertKesh 07-01-08 20:16

Als je applicaties installeert wordt je iPhone niet langzamer, de geinstalleerde applicatie(s) kun je gewoon verwijderen via UNINSTALL

mister@ 07-01-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 36841)
Je iPhone wordt daar niet trager van, toch niet van mij en van de meeste anderen ook niet, maar als je dan echt te veel dingen zal downloaden en installeren zal je waarschijnlijk wel het verschil zien. Alles wat je installeert, kan je ook verwijderen. En als je versie 1.02 draait raad ik je toch wel aan van te updaten naar 1.1.1 of 1.1.2.

Ik ga zodra 1.1.3 uit is, en als deze gekraakt is, mijn iphone updaten. Tot die tijd vind ik het zonde van de tijd en moeite, aangezien 1.1.3 waarschijnlijk een grote update is, en omdat deze waarschijnlijk medio januari al uitkomt. Raad je me dan alsnog af om installer.app nu al te installeren, of denk je dat het wel moet kunnen?

Nikooos 07-01-08 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mister@ (Bericht 36874)
Ik ga zodra 1.1.3 uit is, en als deze gekraakt is, mijn iphone updaten. Tot die tijd vind ik het zonde van de tijd en moeite, aangezien 1.1.3 waarschijnlijk een grote update is, en omdat deze waarschijnlijk medio januari al uitkomt. Raad je me dan alsnog af om installer.app nu al te installeren, of denk je dat het wel moet kunnen?

Als 1.1.3 uberhaupt te kraken is natuurlijk ;)

topke 08-01-08 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 37001)
Als 1.1.3 uberhaupt te kraken is natuurlijk ;)

1.1.2 is ook nog niet te kraken maar je kan wel al van een lagere versie naar 1.1.2 upgraden hé ;)

Gait 28-01-08 01:54

Heb net mijn Iphone naar 1.13 gezet alles werkt super, echter mis het installer programa.
Via Jaibreakme.com niet te installeren.
Wie weet de oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.