//

installer.app: een paar vragen

installer.app: een paar vragen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben van plan om application.app op mijn unlocked iphone (1.02) te installeren.(zodra 1.1.3 er is ga ik updaten) Ik zat nog met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-08, 19:22
mister@ mister@ is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard installer.app: een paar vragen

Goedenavond,

Ik ben van plan om application.app op mijn unlocked iphone (1.02) te installeren.(zodra 1.1.3 er is ga ik updaten) Ik zat nog met een aantal vragen waar ik in de wiki geen antwoord op het gevonden.
Wanneer ik installer.app en een aantal applicaties heb geinstalleerd, maakt dit mijn iphone dan merkbaar trager? En kan ik alle met installer.app geinstalleerde applicaties en installer.app volledig verwijderen?

met vriendelijke groet,

Mister@
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-08, 20:10
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Je iPhone wordt daar niet trager van, toch niet van mij en van de meeste anderen ook niet, maar als je dan echt te veel dingen zal downloaden en installeren zal je waarschijnlijk wel het verschil zien. Alles wat je installeert, kan je ook verwijderen. En als je versie 1.02 draait raad ik je toch wel aan van te updaten naar 1.1.1 of 1.1.2.
  #3  
Oud 07-01-08, 20:16
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Als je applicaties installeert wordt je iPhone niet langzamer, de geinstalleerde applicatie(s) kun je gewoon verwijderen via UNINSTALL
  #4  
Oud 07-01-08, 20:32
mister@ mister@ is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door topke Bekijk bericht
Je iPhone wordt daar niet trager van, toch niet van mij en van de meeste anderen ook niet, maar als je dan echt te veel dingen zal downloaden en installeren zal je waarschijnlijk wel het verschil zien. Alles wat je installeert, kan je ook verwijderen. En als je versie 1.02 draait raad ik je toch wel aan van te updaten naar 1.1.1 of 1.1.2.
Ik ga zodra 1.1.3 uit is, en als deze gekraakt is, mijn iphone updaten. Tot die tijd vind ik het zonde van de tijd en moeite, aangezien 1.1.3 waarschijnlijk een grote update is, en omdat deze waarschijnlijk medio januari al uitkomt. Raad je me dan alsnog af om installer.app nu al te installeren, of denk je dat het wel moet kunnen?
  #5  
Oud 07-01-08, 21:35
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister@ Bekijk bericht
Ik ga zodra 1.1.3 uit is, en als deze gekraakt is, mijn iphone updaten. Tot die tijd vind ik het zonde van de tijd en moeite, aangezien 1.1.3 waarschijnlijk een grote update is, en omdat deze waarschijnlijk medio januari al uitkomt. Raad je me dan alsnog af om installer.app nu al te installeren, of denk je dat het wel moet kunnen?
Als 1.1.3 uberhaupt te kraken is natuurlijk
  #6  
Oud 08-01-08, 18:58
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Als 1.1.3 uberhaupt te kraken is natuurlijk
1.1.2 is ook nog niet te kraken maar je kan wel al van een lagere versie naar 1.1.2 upgraden hé
  #7  
Oud 28-01-08, 01:54
Gait Gait is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Heb net mijn Iphone naar 1.13 gezet alles werkt super, echter mis het installer programa.
Via Jaibreakme.com niet te installeren.
Wie weet de oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een paar vragen aan de iPhone 3gs gebruikers Ocean11 Archief 2 02-11-09 01:46
een paar vragen help Archief 2 09-07-08 11:54
heb een paar vragen... dennis9920 Unlock [archief] 2 14-12-07 16:03
Een paar vragen over de Iphone! Corally iPhone algemeen 6 24-11-07 21:33
Een paar beginners vragen aernout iPhone algemeen 3 13-11-07 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.