iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   programma's installeren op iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4690-programma-s-installeren-op-iphone.html)

purse-o-nality 08-01-08 07:53

programma's installeren op iphone
 
sorry als het een domme vraag is.
Ik heb sinds kort een Iphone en ik heb hem zeg maar laten unlocken en updaten. Toen ik het kreeg zat als installer en ssh erop. Ik vroeg me af hoe ik dit zelf kan doen?ik heb gebruik gemaakt van zoek optie maar heb het niet kunnen vinden, heb alleen kunnen vinden hoe je apps moet installeren als je eenmaal installer/ibrickr etc heb.

Ik heb nu een 1.1.2 en sommige zeggen dat ibrickr de beste prog is om te hebben en sommige niet... wat is nou echt het beste?
Ik wil ook gewoon dingen downloaden en het op iphone zetten maar weet gewoon niet hoe ik het moet doen...

Alvast bedankt!

Nikooos 08-01-08 08:32

Heb je dit niet gevonden met zoeken joh? Dat is wel gek..

Maar goed..Installer werd bij mij geinstalleerd toen ik mijn iPhone jailbreakte. Dus dat was een makkie. Ssh kon je daarna installeren via installer.

En iBrickr is inderdaad best goed, maar als je apps moet installeren en ook nog nog wat rechten aan moet passen voor bepaalde bestanden dan heb je niets aan iBrickr. Dat kan namelijk niet. Dat zal je dan via ssh met bijvoorbeeld WinSCP op windows of Cyberduck op de mac moeten doen.

purse-o-nality 08-01-08 08:57

ja er zijn zoveel termen. word helemaal gek, weet niet wat/waar ik moet zoeken.
Dus als ik bijv een programma wil installeren op mijn iphone en daarmee ook andere applicaties kan installeren moet ik dat via WinSCP doen?

Kan ik niet gewoon via een programma mijn gedownloade installie op iphone zetten en op iphone verder installeren?

(heb voorheen N95 gehad en ik vergelijk zeg maar met pc suite)

Ik wil gewoon de makkelijkste manier weten om programma's op iphone te hebben. Ik weet dat je dat met installer kan doen maar hoe krijg ik bijv een prog als installer op me tel en het ook kan verwijderen.....zucht.


thanks!

jetgadget 09-01-08 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door purse-o-nality (Bericht 37169)
ja er zijn zoveel termen. word helemaal gek, weet niet wat/waar ik moet zoeken.
Dus als ik bijv een programma wil installeren op mijn iphone en daarmee ook andere applicaties kan installeren moet ik dat via WinSCP doen?

Kan ik niet gewoon via een programma mijn gedownloade installie op iphone zetten en op iphone verder installeren?

(heb voorheen N95 gehad en ik vergelijk zeg maar met pc suite)

Ik wil gewoon de makkelijkste manier weten om programma's op iphone te hebben. Ik weet dat je dat met installer kan doen maar hoe krijg ik bijv een prog als installer op me tel en het ook kan verwijderen.....zucht.


thanks!


begin hier eens te lezen AppSnapp

en als je de faq gelezen hebt kan je vanaf je iPhone erheen om t te fixen.
heel veel succes, laat je even weten hoe het afgelopen is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.