Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Semmm Ik wilde er net een topic over maken maar ik heb t zelfs als winterboard uit staat. Zou dit kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
nee nog steeds niet, ik heb zelfs het thema van m'n iphone afgehaald en ik zie ;m nog :S
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook Illumine... Heb je veel icoontjes van NL apps die je ff kan delen?
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer) Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 18:47. Reden: Graag niet steeds het hele bericht aanhalen. Raken we het overzicht kwijt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@mastermark
wat bedoel je? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag! Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 18:46. Reden: Graag niet steeds het hele bericht aanhalen. Raken we het overzicht kwijt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je dit winterboard thema misschien delen? thx
Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-10-09 om 12:21. Reden: Graag niet steeds het hele bericht aanhalen. Raken we het overzicht kwijt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar zit een psd bestand bij, waarmee je zelf een passend Redglow icoontje kan maken met Photoshop of GIMP. |
|
|||
|
|||
Zou mss iemand me kunnen zeggen hoe dat ik de tekst onder mn apps weg krijg?
Ik heb het al geprobeerd door in winterboard; ... no (un)docked icon lables aan te vinken, maar dit helpt helaas niet. Ik krijg het verder ook niet gevonden op het forum.. Hoewel ik er zeker van ben dat iemand dit ook al wel eens ooit gevraagd heeft Tenzij het in deze 144pag lange topic staat, maar zou dan iemand me de juist pagina willen geve? Alvast bedankt en excuseer als dit een vervelende vraag is... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet de "no undocked icon labels" aanvinken en hem dan naar boven slepen zodat ie boven je huidige thema staat. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Screenshot Request Topic
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 31-10-09 om 22:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welk lockscreen is dat? Ik heb glasklart gedownload maar mijn lockscreen heeft die widgets niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hierbij mijn lockscreen bestandjes. Ik ben blij dat jullie hem mooi vinden!! Vind ik namelijk ook Om hem werkend te krijgen: ff de repo david.ashman.com/beta toevoegen aan je sources in Cydia en dan Lockscreen Info installeren. Beide toegevoegde bestanden SSH-en naar de map themes en ze ten slotte aanvinken in Winterboard. Veel plezier ermee
|
|
||||
|
||||
Hier de laatste gratis versie van lockinfo
http://david.ashman.com/beta/LockInfo_1.0.104.deb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|