//

IrealSMS Bitesms en ABContacts

IrealSMS Bitesms en ABContacts discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik ben nieuw op dit forum, maar heb verder geen antwoord op deze vraag kunnen vinden. Ik ben de trotse bezitten van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-09, 11:53
CyberEye CyberEye is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard IrealSMS Bitesms en ABContacts

Hey mensen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb verder geen antwoord op deze vraag kunnen vinden.

Ik ben de trotse bezitten van een Iphone 3gs maar kwam op een punt waar Apple echt te kort schiet: "sms'en"
ik heb namelijk een nieuw nummer genomen en wou deze naar iedereen versturen. nu blijkt dat je voor elk contact dus opnieuw op dat +je moet drukken wat echt teveel tijd kost (denk ook aan smsjes sturen met nieuwjaar etc.)

nu las ik online dat IrealSMS en Bitesms gebruik kunnen maken van de groepen uit ABContacts. ik heb deze 3 apps nu op me iphone staan maar is het eigenlijk wel mogelijk om 1smsje naar een hele groep en zijn contacten te sturen? en zo niet zijn er al andere oplossingen beschikbaar. want in mijn ogen is dit wel een groot gemis.

alvast bedankt voor het doorlezen en eventuele reacties,

Alexander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-09, 12:07
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Kan je op een nokia of blackberry in 1 x je hele lijst selecteren?
lijkt me een beetje onlogische functie.
maar groepen maken kan wel met een bepaald programma.
zou het niet weten welke.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SBsettings + iRealsms veroorzaken springboard crash V70ORD5 Jailbreak apps en thema's 1 22-01-11 19:51
BiteSMS en iRealsms AG78 iPhone algemeen 8 18-12-10 14:45
Probleem met iRealSMS Guest-20180409093718 Jailbreak apps en thema's 4 17-01-10 14:39
biteSMS vs irealSMS knaapjen Jailbreak apps en thema's 20 21-03-09 19:30
iRealSMS - Update 2.0 kost extra! Bomans Jailbreak apps en thema's 164 04-03-09 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.