iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Error: main script execution failed (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4733-error-main-script-execution-failed.html)

Johnyw 10-06-08 15:44

Neem me niet kwalijk, maar als je dat als niet geek op moet lossen ....lijkt me onmogelijk ! Ik ben geen programmeur en bijna al het bovenstaande is latijn voor mij !!
Is er echt geen eenvoudiger oplossing ?

Hoppieee 10-06-08 18:33

Beste,

Ik heb dit probleem nu ook al een tijdje ( 2 dagen )
Maarm ik kom er echt niet uit ik snap ook in veel dingen niet wat jullie bedoelen met alle stappen waar ik dat kan vinden.

Ik dacht dat het met winscp kon of heb ik dat mis ?
Kan iemand Aub ( Please ) mij een simpele uitleg geven die stap voor stap gaat en goed aangeeft wat ik moet doen.

Alvast bedankt want Zonder Installer heb je bijna niks aan je Iphone :)

Greetz Hoppieee

Destiny 10-06-08 19:57

@johnyyw: Dubbelposten is niet de bedoeling hier....!

Restore in DFU en restore in iTunes. Daarna activeren met iLiberty+ en EERST BSD Subsystem installeren

Hoppieee 10-06-08 21:19

@ Destiny Ben je aan alles kwijt als je dat doet ?

Destiny 10-06-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoppieee (Bericht 125377)
@ Destiny Ben je aan alles kwijt als je dat doet ?

Ja...............

sossienl 11-06-08 16:47

Modbreak:
Laten we on-topic blijven. Off-topic items worden verwijderd


Dylan 17-06-08 15:30

Ik heb alle vorige posts in deze topic gelezen maar geen enkele helpt mij verder..

Ik las in een andere topic dat ThTouch geupdate was naar versie 0.30 en dat die bugloos was, echter kreeg ik geen update toen ik connecte met Installer maar bij " Recent Packages" stond ThTouch versie 0.30 (Modmyiphone versie) erbij.