iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Error: main script execution failed (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4733-error-main-script-execution-failed.html)

Johnyw 10-06-08 15:44

Neem me niet kwalijk, maar als je dat als niet geek op moet lossen ....lijkt me onmogelijk ! Ik ben geen programmeur en bijna al het bovenstaande is latijn voor mij !!
Is er echt geen eenvoudiger oplossing ?

Hoppieee 10-06-08 18:33

Beste,

Ik heb dit probleem nu ook al een tijdje ( 2 dagen )
Maarm ik kom er echt niet uit ik snap ook in veel dingen niet wat jullie bedoelen met alle stappen waar ik dat kan vinden.

Ik dacht dat het met winscp kon of heb ik dat mis ?
Kan iemand Aub ( Please ) mij een simpele uitleg geven die stap voor stap gaat en goed aangeeft wat ik moet doen.

Alvast bedankt want Zonder Installer heb je bijna niks aan je Iphone :)

Greetz Hoppieee

Destiny 10-06-08 19:57

@johnyyw: Dubbelposten is niet de bedoeling hier....!

Restore in DFU en restore in iTunes. Daarna activeren met iLiberty+ en EERST BSD Subsystem installeren

Hoppieee 10-06-08 21:19

@ Destiny Ben je aan alles kwijt als je dat doet ?

Destiny 10-06-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoppieee (Bericht 125377)
@ Destiny Ben je aan alles kwijt als je dat doet ?

Ja...............

sossienl 11-06-08 16:47

Modbreak:
Laten we on-topic blijven. Off-topic items worden verwijderd


Dylan 17-06-08 15:30

Ik heb alle vorige posts in deze topic gelezen maar geen enkele helpt mij verder..

Ik las in een andere topic dat ThTouch geupdate was naar versie 0.30 en dat die bugloos was, echter kreeg ik geen update toen ik connecte met Installer maar bij " Recent Packages" stond ThTouch versie 0.30 (Modmyiphone versie) erbij.

Deze probeerde ik te installeren maar kreeg nadat het pakketje gedownload was "Main script excution failed!"

Dit krijg ik nu bij alles wat ik probeer te downloaden uit installer; hoe verhelp ik dit?

Destiny 17-06-08 15:51

Je kunt SSH'en naar je iPhone en dan naar de map var-mobile-Library-Installer-Temp gaan. Als in die map bestanden staan, verwijder deze dan. Grote kans dat hij daarna wel weer progjes installeert.

Dylan 17-06-08 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 128364)
Je kunt SSH'en naar je iPhone en dan naar de map var-mobile-Library-Installer-Temp gaan. Als in die map bestanden staan, verwijder deze dan. Grote kans dat hij daarna wel weer progjes installeert.

Er stonden 2 bestanden in; een download.php bestandje (welke ik verwijderd heb, want dit zal vast het mislukte bestandje zijn) en Trusted sources list ofzo..

Helaas krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding nu als ik wat download :confused:

Destiny 17-06-08 16:54

Probeer je BSD Subsystem eens opnieuw te installeren.

Dylan 17-06-08 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 128384)
Probeer je BSD Subsystem eens opnieuw te installeren.

Als ik klik op "reinstall BSD Subsystem" krijg ik "Packet Download Failed"

Damn hey, ik heb al eeuwen geen problemen met iets gehad, wilde ThTouch gewoon updaten :confused:

Destiny 17-06-08 17:02

Je kunt restoren. Dat zal je probleem sowieso oplossen. Of je wacht even totdat Fresh de Installer fix in de ifoneguide repo gooit. Wanneer hij dat doet weet ik niet precies.

Dylan 17-06-08 17:04

Ik ga echt niet zomaar restoren, dat lees ik sowieso vaak als de "oplossing" maar dan ben je alles wat je geinstalleerd hebt weer kwijt enzo.. Er is vast een oplossing, ik ga wel verder zoeken...

Destiny 17-06-08 17:08

Kijk anders eens dat alle rechten van de installer bestanden op 777 staan. Dus de map installer.app maar ook de bestanden in var-mobile-library enzo

Dylan 17-06-08 17:25

Beetje op internet gezocht, staan echt talloze "oplossingen" waarvan de meeste niet werken..

Ik heb het opgelost door de repo van "hunter" van dit forum waarin de vorige update van ThTouch zat te verwijderen. Hierna was de Error verholpen.. :

Thnx voor de hulp iig destiny

Destiny 17-06-08 17:30

Geen dank.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.