//

Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g?

Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, is er een programma op cydia waar door ik wel over bluetooth spellen kan spelen met een andere iphone? Want telkens als ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-09, 18:04
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard Een programma waardoor je via bluetooth spellen samen kan spelen op de 2g?

Hallo,

is er een programma op cydia waar door ik wel over bluetooth spellen kan spelen met een andere iphone? Want telkens als ik het nu probeer met mn 2g zegt hij dat het niet werkt op mijn iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan een GPS off road programma aanraden Koetsier iPhone Navigatie 0 17-10-10 20:19
Windows: Hoe kan ik een programma map maken LaFem iTunes 1 03-07-10 22:31
Waardoor wordt een Iphone traag? StoffelXYZ iPhone algemeen 6 24-02-10 21:01
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet missrossi46 Chat en geruchten 1 19-02-10 14:02
maken spellen tijdens spelen verbinding met internet missrossi46 iPhone Apps 1 18-02-10 18:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.