iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Navigatiesysteem (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4789-navigatiesysteem.html)

DertKesh 09-01-08 21:07

Navigatiesysteem
 
Hallo,

is er een navigatiesysteem (software) beschikbaar voor de iPhone?
behalve Maps van Google?

Sick Mic 09-01-08 21:17

Navizon, maar dat werkt ook met google maps.

DertKesh 09-01-08 21:56

Bij Install heb ik staan:

Navizon GPS
Wi-Fi and cellular GPS with buddy tracking for the iPhone.

er staar buddy tracking for the iPhone, dat heeft toch niks met navigatie te maken? Om bijv. van Punt A naar Punt B te gaan

iFonzie 09-01-08 22:26

Nee klopt dit is meer iets wat laat zien waar je atm bent

Nikooos 10-01-08 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 38280)
Hallo,

is er een navigatiesysteem (software) beschikbaar voor de iPhone?
behalve Maps van Google?

Er zit geen gps in de iphone dus daadwerkelijk navigeren zal lastig zijn. Daarvoor zal een extern gps-systeem moeten worden ontwikkeld.

Er ging geruchten dat ze ermee bezig waren, maar daar heb ik inmiddels weinig meer van gehoord..

sjoeii 10-01-08 08:47

zal het dan niet hetzelfde werken als met de eerste nokia telefoons met navigatie? Toen moest je ook eerst een gps apparaat aansluiten voordat het werkte

guasto 10-01-08 14:16

ik heb een filmpje van youtube gezien van een iphone met (externe) gps reciver, maargoed je kon natuurlijk ook goed zien hoe het in elkaar geknutseld was :p this de vraag, het kan wel dat weet ik zeker maar meer is de vraag wanneer het uit komt wat apple er voor gaat vragen en welke applicaties die gaat gebruiken, maar ooit zal het komen :p

roelofk 10-01-08 16:33

De nieuwe firmware schijnt een plaatsbepalings achtig iets in zich te hebben maar dat is nog steeds niet zo goed als gps.
Dat filmpje op youtube liet zien dat ze een gps module hadden die je aan de connector koppelt en vervolgens met een progje dus navigeren. Volgens mij zijn ze redelijk ver met de ontwikkeling ervan en gaan ze het verkopen.

Stiruam 10-01-08 17:11

Jep geef Apple nog een firmware update'je en de iPhone kan connectie maken met bluetooth gps module denk ik :p ik ga echt niet zoon external ding kopen die breek ik geheid een keer af!

Greetz, Stiruam

jeekes 10-01-08 17:36

man lijkt me echt vet....
gwn een 'blokje' in je zak en de iphone in de hand en je hebt gps

Stiruam 10-01-08 17:52

Precies :p en met de iPhone in je zak met muziek op en oordopjes in loop je door bv a'dam en Mr iPhone zegt wel tegen je waar je moet afslaan :p Omg wreed xD

Greetz, Stiruam

jeekes 10-01-08 17:59

nu nog een iphone, unlockmethode, gps met bluetooth en een fw-update van apple waarmee dit allemaal werkt :(
heb nog niets....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.