5 Row QWERTY discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via Cydia 5 Row QWERTY Keyboard geinstalleerd. In "Settings" vind ik "iKeyEx" en als ik daarop klik zie ik "5-Row QWERTY". Maar geeneen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
5 Row QWERTY
Ik heb via Cydia 5 Row QWERTY Keyboard geinstalleerd. In "Settings" vind ik "iKeyEx" en als ik daarop klik zie ik "5-Row QWERTY". Maar geeneen applicatie heeft de 5 rijen die ik zo graag wil (en, misschien een beetje raar, VERWACHT).
Wat zie ik over het hoofd?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
edit: keyboards kunnen niet meer bewerkt worden na 3.0
|
|||
|
|||
Oh? Da's niet zo mooi. Ik dacht dat jailbroken phones lekker flexibel waren. Jammer dat ik uberhaupt dat 5 Row ding dan kon installeren als het toch nutteloos is...
|
|
||||
|
||||
er is mss wel een manier, maar niet zomaar een keyboard uit cydia downloaden en via winterboard, die manier werkte volgens mij niet meer. moet je maar eens mss naar googlen. kweet niet.
|
|
|||
|
|||
Hm...ik had niet de indruk dat 5 Row QWERTY via Winterboard o.i.d. werkt. Het gaat niet om de VORM, maar om de functionaliteit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 row AZERTY | man2u2 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-05-11 09:51 |
Front Row animatie | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 18-02-11 13:42 |
5 ROW keyboard en lockinfo in IOS 4 | koekjedebij | iPhone algemeen | 1 | 01-08-10 02:30 |
|
|