packages in cydia verdwenen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een crash was me cydia icoontje verdwenen, hij was er nog wel in me sbsettings etc. Toen heb ik cydia opnieuw geinstallerd en hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
packages in cydia verdwenen
Door een crash was me cydia icoontje verdwenen, hij was er nog wel in me sbsettings etc. Toen heb ik cydia opnieuw geinstallerd en hij doet het weer, alleen nu zie ik bij packages niet meer de progs die ik geinstalleerd heb, wat als ik nu bepaalde progs wil verwijderen??? Hoe krijg ik me lijst met geinstalleerde progs weer terug?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb hetzelfde probleem iemand een oplossing??
|
|
||||
|
||||
Ga naar /private/var/lib/apt/lists en verwijder alles behalve de Partial map.
Dus de Partial map laten staan anders heb je een probleem. Guide To Fix Cydia Crashing And Empty Listings | SEO Blog And Technology |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien dat het lukt met FixCydiaCache van iH8sn0w.
Link; FixCydiaCache: New Tool To Fix Cydia Problems From iH8sn0w | FSMdotCOM |
|
||||
|
||||
heb je aptbackup of pkgbackup erop staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nope |
|
||||
|
||||
Dan moet je alles opnieuw installeren
|
|
|||
|
|||
En hoe bedoel je alles? Alle packages uit Cydia? Of opnieuw jailbreaken?
Heb daar namelijk geen zin in, en geen zicht op, want ik heb best veel geinstalleerd... |
|
||||
|
||||
Alles opnieuw installeren er was een oplossing voor je icon terug te halen maar nu ben je verder van huis
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens, hier staan zo'n beetje alle oplossingen voor problemen met Cydia [FIX] Cydia Problems? LOOK HERE!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
packages installeren met cydia | juiicieneo | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-01-11 00:32 |
cydia blijft downloading packages weergeven | Zelda01 | Jailbreak apps en thema's | 21 | 12-08-10 19:41 |
Handmatig Cydia packages verwijderen? | ALK | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-03-10 14:46 |
Cydia More Packages Sources... | deliyurek007 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-04-09 12:11 |
Cydia vol met packages... hoe? | vdvorst | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-11-08 11:22 |
|
|