iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Problemen Installer.app (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/4887-problemen-installer-app.html)

smartbassie 11-01-08 20:41

Problemen Installer.app
 
Hoi Iphone-lovers...:D

Ik heb Installer.app v3.0b8

Altijd goed gewerkt maar zonder echte reden instaleert hij niet meer. Bij het kiezen van een applicatie begint hij te downloaden, maar bij het installeren springt het beeld terug naar het hoofdscherm.....what went wrong?....anybody.......

BB

S.beckers@chello.nl 11-01-08 23:45

installer
 
hi, ik had hetzelfde probleem maar na het bezoeken van enkele websites bezoeken is het bij ineens geupdate. Nou heb ik alleen het volgende probleem. Ik heb 1.0.2 versie en heb wat apps geinstalleerd, nou is mijn icoontje van de installer ineens weg, weet iemand waar ik nu moet zoeken?

Mydogisgone 12-01-08 03:51

ik heb hetzelfde, alleen nu kan installer niet eens meer starten. Hij springt gewoon weer terug naar het springboard. Echt zeer *****.
Moet het even bekijken of ik het kan herinstalleren op een een of andere manier.

Files even vervangen via WINSCP

Installer1.1.2.rar

en was bij mij opgelost.

stefaand 13-01-08 15:23

installer?
 
Installer staat er bij mij ook op in versie 1.1.2.
Hoe kan ik nu bv het chess programma dat ik gedownload heb installeren met die installer ?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
bedankt,
stefaan

patromino 13-01-08 16:27

bij mij is installer verdwenen na de update naar 1.1.2
is dat normaal? of hoort ie te blijven en moet ik weer even down- en upgraden?

patromino 14-01-08 10:44

hallo? is dat normaal?

paulus 14-01-08 15:14

Installer
 
Ik heb ook gezeik met de installer. Sinds een paar dagen doet heel mijn iPhone vreemd: Listen kan niet meer verbinden met de server, Apollo kan niet meer verbinden met de server, Installer download wel, maar bij het installeren wordt het scherm zwart en staat hij vervolgens weer op Springboard, bij het installeren van Transport Tycoon gebeurde dit ook en sindsdien staat het pictogrammetje van Openttd wel op mijn springboard maar als ik het aanklik wordt het scherm zwart en vervolgens weer normaal, en TT stat niet bij de lijst uninstall bij de installer. Weet iemand hoe dit kan, en vooral wat ik eraan kan doen?

diederik 14-01-08 16:33

installer 3 zonder OPen SSH
 
Na vele pogingen is het eindelijk gelukt om installer 3 op mijn iphone te krijgen. Voor het vervolg van het unlocken van de SIM-card moet ik een package installeren dat OPEN SSH heet, maar dit kan ik niet vinden onder de map 'system' en ook niet onder 'all packages'
Hoe krijg ik dit toch op mijn iphone? Iemand enig idee?

Patipod 14-01-08 17:38

@Diederik,


Zorg dat je community sources hebt in je installer. Daar staar hij onder

Patipod 14-01-08 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.beckers@chello.nl (Bericht 39447)
hi, ik had hetzelfde probleem maar na het bezoeken van enkele websites bezoeken is het bij ineens geupdate. Nou heb ik alleen het volgende probleem. Ik heb 1.0.2 versie en heb wat apps geinstalleerd, nou is mijn icoontje van de installer ineens weg, weet iemand waar ik nu moet zoeken?

Heb je Summerboard geinstalleerd?. Je kunt niet oneindig veel apps installeren zonder dat je Summerboard vooraf geinstalleerd hebt. Je hebt standaard maar plaats voor 16 icoontjes. Summerboard zorgt ervoor dat je meerdere apps kunt installeren en kunt scrollen. Je krijgt dan meerdere schermen.

Patipod 14-01-08 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand (Bericht 40065)
Installer staat er bij mij ook op in versie 1.1.2.
Hoe kan ik nu bv het chess programma dat ik gedownload heb installeren met die installer ?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
bedankt,
stefaan

Als je Chess hebt gedownload zoals je aangeeft, moet hij dus ook op je Iphone staan. Of begrijp ik jouw vraag nou verkeerd.:confused:

diederik 15-01-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patipod (Bericht 40575)
@Diederik,


Zorg dat je community sources hebt in je installer. Daar staar hij onder

Ik heb community sources, maar daar staat nergens Open SSH, ook niet onder all packages...
heb ik dat echt nodig op de iphone, of kan ik met het programma WinSPC op mijn PC er ook komen?

iFonzie 15-01-08 22:33

Nee OpenSSH maakt verbinding met de WinSPC dus OpenSSH heb je nodig.

patrickn24 16-01-08 14:56

kan ik installer ook verwijderen?

ik wil mn iphone graag "origineel" hebben.

kan iemand bevestigen of dit lukt met bijvoorbeeld independence?

bungieke 17-01-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand (Bericht 40065)
Installer staat er bij mij ook op in versie 1.1.2.
Hoe kan ik nu bv het chess programma dat ik gedownload heb installeren met die installer ?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
bedankt,
stefaan

je klikt chess aan,
je komt in het volgende scherm, en bovenaan gewoon op install tappen

Ibby 20-01-08 19:24

Installer werkt bij mooi ook niet meer.
Het begon ook met het niet meer installeren van programma's.
Hij sprong na het downloaden meteen terug naar het springboard.
Nu klik ik op installer en gebeurt er niks.
Even een wit scherm en daarna weer het springboard!
Iemand een idee zodat ik de installer weer werkend krijg?

gerard_ztt 20-01-08 23:59

Installer problemen met starten of installeren
 
Hoi Ibby,

Ik had gisteren ook problemen met Installer. En exact dezelfde symptonen als jij en anderen. Maar gelukkig na wat puzzelwerk uiteindelijk weer opgelost.
De hoofdoorzaak is ongetwijfeld de volgende:
Schijfruimte van de 300mb flash partitie zit vol!
Er zijn namelijk 2 partities, 1 kleine waar ook standaard de applicaties staan en 1 grote met al je data cq muziek,films, fotos.
Oplossing is
1. de applicatiedirectory verplaatsen om ruimte te maken (zoek hier in het forum op "diskspace") en
2. De installer directory mbv winscp vervangen vanuit Installer1.1.2.rar (hoogstwaarschijnlijk heeft 1 bestandje nu maar 0 bytes)

Succes!,
Gerard



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ibby (Bericht 44564)
Installer werkt bij mooi ook niet meer.
Het begon ook met het niet meer installeren van programma's.
Hij sprong na het downloaden meteen terug naar het springboard.
Nu klik ik op installer en gebeurt er niks.
Even een wit scherm en daarna weer het springboard!
Iemand een idee zodat ik de installer weer werkend krijg?



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.