//

Een liedje per keer afspelen

Een liedje per keer afspelen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er misschien een tool om ervoor te zorgen dat de ITouch maar 1 nummer afspeelt. Dus dat je een afspeellijst hebt en een nummer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-09, 15:50
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Een liedje per keer afspelen

Is er misschien een tool om ervoor te zorgen dat de ITouch maar 1 nummer afspeelt. Dus dat je een afspeellijst hebt en een nummer afspeelt dat hij dan daarna niet naar de volgende nummer gaat maar stopt met afspelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-09, 16:06
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

De enige manier die ik kan bedenken is door één nummer toe te voegen aan de On The Go afspeellijst en die dan af te spelen.
  #3  
Oud 11-12-09, 16:15
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Het gaat trouwens over een vriend van me, en dat On the go lijst had ik ook al voorgesteld aan hem. Vond hij helaas geen oplossing. Is er niet een tweak oid?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Een liedje wordt doorgespoeld ipv afgespeeld ALVA Muziek, foto & video 12 14-07-13 13:45
Muziek: ieder liedje is een Album????? petervanmidden Muziek, foto & video 2 19-02-11 13:01
Mac OS X: Kan een liedje niet importeren in Itunes Precedente iTunes 0 24-07-10 12:59
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? Lukadegier Ringtones en Wallpapers 5 28-01-09 10:22
Muziek: volledig album of liedje per liedje marcelleke Muziek, foto & video 14 24-03-08 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.