iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Intelliscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/50709-intelliscreen.html)

Astro 23-09-08 21:44

Intelliscreen
 
Hi all,

Misschien rare vraag, maar heeft iemand van jullie IntelliScreen al getest?
Ik zat aan dag 2, maar het heeft al meerdere malen mij iphone doen blokkeren. Alles begon ook traag te gaan na dag gebruik.
Vandaag weer gecrashed na oproep via bluetooth carkit. Voor de rest alleen appstore programma's en bossprefs...
Nu terug verwijdert en alles loopt veel sneller, afwachten maar.
Heeft iemand dit probleem al gehad of kent iemand een alternatief.
Ik moet gewoon bij agenda beter zien dan alleen in agenda...

Thx

macfreaker 23-09-08 21:48

Bij mij deed die niets blokkeren , maar zuigde mijn batterij leeg op een paar uur. Van 100% naar 40% in 2 a 2,5 uur. Daarom terug eraf gegooid. Tijdelijk toch.

Astro 23-09-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 197433)
Bij mij deed die niets blokkeren , maar zuigde mijn batterij leeg op een paar uur. Van 100% naar 40% in 2 a 2,5 uur. Daarom terug eraf gegooid. Tijdelijk toch.

Dat probleem had ik dan weer niet! Ook de 2.22 gebruikt?

febe 23-09-08 21:51

Bij mij de eerste dag geen enkel probleem, daarna werd de iphone beduidend langzamer, maar vandaag was ik het zat; de ene vastloper na de andere, dus ik heb de boel er weer maar gewoon afgemikt....

Astro 23-09-08 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door febe (Bericht 197442)
Bij mij de eerste dag geen enkel probleem, daarna werd de iphone beduidend langzamer, maar vandaag was ik het zat; de ene vastloper na de andere, dus ik heb de boel er weer maar gewoon afgemikt....

Voila dat is identiek mijn probleem!
Is er eigenlijk een alternatief?

slodo 23-09-08 21:56

ik denk dat je dan toch moet wachten tot apple het zelf heeft gedaan.
Apple-patent beschrijft nieuw notificatiescherm voor iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

scarface32sa 23-09-08 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 197443)
Voila dat is identiek mijn probleem!
Is er eigenlijk een alternatief?


bij mij ook.

postbus31 23-09-08 22:23

Hier ook problemen, accu in 3 uurtjes van 100% naar 50%, enneuh, geen nieuwsfeeds te zien, heel vreemd.

Mailtje naar de ontwikkelaar gestuurd, ff afwachten nog maar. Toch zonde van die paar euro, voor een app die niet doet wat beloofd wordt :mad:

scarface32sa 23-09-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 (Bericht 197456)
Hier ook problemen, accu in 3 uurtjes van 100% naar 50%, enneuh, geen nieuwsfeeds te zien, heel vreemd.

Mailtje naar de ontwikkelaar gestuurd, ff afwachten nog maar. Toch zonde van die paar euro, voor een app die niet doet wat beloofd wordt :mad:


bij mij accu is goed.bijna 3 dagen gaat na opladen.allen iphone is traag geworden.

postbus31 23-09-08 22:33

Hm, de problemen zijn dus divers............ iedereen zag verder wel de nieuwsfeeds? en zo ja, waar op het scherm.
Had bovenaan: Agenda, daaronder het weer, en dat was het.

scarface32sa 23-09-08 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 (Bericht 197460)
Hm, de problemen zijn dus divers............ iedereen zag verder wel de nieuwsfeeds? en zo ja, waar op het scherm.
Had bovenaan: Agenda, daaronder het weer, en dat was het.

bij mij email en agenda (zonder weer)

jvp 23-09-08 23:26

heb hem ook niet meer aanstaan, werd er gek van hoe traag die werd
hoop dat het snel gefixed wordt want vond het wel een handige app

febe 23-09-08 23:26

Hier geen accu problemen, althans niet zodanig dat ik ze aan Intelliscreen kan toewijzen. Had geen newsfeeds aanstaan, alleen mail en agenda.

Astro 24-09-08 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door febe (Bericht 197491)
Hier geen accu problemen, althans niet zodanig dat ik ze aan Intelliscreen kan toewijzen. Had geen newsfeeds aanstaan, alleen mail en agenda.

Ik had agenda en sms en werd echt super traag, ook mail gestuurd natuurlijk :o

ztrezz 25-09-08 10:20

Ondertussen is versie 2.23 uitgebracht. Kan iemand vertellen of dit enige verbetering heeft opgeleverd.

postbus31 25-09-08 10:56

Zal vandaag even testen.

jvp 25-09-08 10:58

gister geupgraded en er zit duidelijk verschil in
die mailtjes helpen dus wel ......... ;-)

postbus31 25-09-08 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvp (Bericht 198065)
gister geupgraded en er zit duidelijk verschil in
die mailtjes helpen dus wel ......... ;-)

Ja, idd wel degelijk verschil. Zit hier nu met een iPhone waarvan slide to unlock niet meer werkt nadat Intelliscreen actief is............Grrrrrrrr:mad:

ff rebooten, en dan snel sliden voordat intelliscreen verschijnt, rap verwijderen, en nooooooooit meer terug.

Jammer van die paar €


Edit: Pffff gelukt!

toontje55 25-09-08 12:05

Had ook het probleem met traag reageren van diverse app's, batterij snel leeg en met niet meer of heel moeilijk kunnen unlocken als ik een gesprek ontving en IntelliScreen was aktief. Nieuwe versie 2.23 gisteravond geinstalleerd en de problemen zijn opgelost.

Nikooos 25-09-08 12:10

geen probleem bij mij.. 2.23 werkt weer goed bij mij, zonder mijn telefoon teveel te vertragen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.