gekleurd keyboard? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten hoe ik gekleurde skins op mijn iphone kan gebruiken voor het keyboard. Ik heb iAccess geprobeerd maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gekleurd keyboard?
Hallo allemaal,
Ik zou graag willen weten hoe ik gekleurde skins op mijn iphone kan gebruiken voor het keyboard. Ik heb iAccess geprobeerd maar dat werkt bij mij niet. Iemand suggesties? Alvast bedankt! Softwareversie 3.1.2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
||||
|
||||
uh ik heb het ook geprobeerd en dacht dat het nog niet mogelijk was met 3.1.2 maar dat was al ff geleden. Misschien dati emand anders er wel antwoord op heeft.
Maar zelf denk ik van niet. ( of het moet een moeilijke weg zijn )
|
||||
|
||||
Het keyboard is (helaas) niet meer aan te passen sinds firmware 3.0. Saurik heeft deze funtie niet ondersteund in Winterboard.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keyboard | Kellsz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-12-10 16:47 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Keyboard in 2.2.1 | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 5 | 01-04-09 16:50 |
keyboard | osaka | iPhone algemeen | 1 | 11-02-09 15:34 |
Keyboard | Tyard | Archief | 0 | 17-11-07 19:58 |
|
|