//

kan ik met customize icoontjes veranderen

kan ik met customize icoontjes veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had een vraagje, kan je met customize ook bijv. alleen je safari icoontje veranderen met bijvoorbeeld een internet explorer icoontje op je summerboard? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-08, 11:48
lennart91 lennart91 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard kan ik met customize icoontjes veranderen

hallo, ik had een vraagje, kan je met customize ook bijv. alleen je safari icoontje veranderen met bijvoorbeeld een internet explorer icoontje op je summerboard? zoja waar kan ik die donwloaden? of kan dit alleen maar dmv thema' s te veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 12:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat kan niet met customize.. Dit kan wel door of een theme te downloaden waarin die icoontje ander is, maar je kan ook via SSH en WinSCP op je iphone gaan met je computer en handmatig het icoontje van Safari veranderen.
Wel een ingewikkeld klusje en het klinkt niet alsof je er veel ervaring mee hebt. Dan zou ik als ik jou was misschien gewoon voor een thema gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De bovenste balk met icoontjes veranderen bijv... vy_k Jailbreak apps en thema's 8 17-04-09 16:54
Icoontjes veranderen Timmeh_ iPhone Apps 9 06-11-08 16:36
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) peppelino iPhone algemeen 7 04-10-08 11:59
Customize en iets veranderen ? MisterM24 Jailbreak apps en thema's 1 15-07-08 13:09
Customize zet icoontjes op bureaublad ?!! booke Jailbreak apps en thema's 7 15-11-07 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.