//

weer icoon

weer icoon discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) geloof me, ik heb heel het forum afgezocht, maar ik kan het echt niet vinden! Een tijd geleden had ik een iphone 3g met os ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-10, 18:41
xcansx's schermafbeelding
xcansx xcansx is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 32
Standaard weer icoon

geloof me, ik heb heel het forum afgezocht, maar ik kan het echt niet vinden!

Een tijd geleden had ik een iphone 3g met os 3.0, ik had toen icone météo van SOSiphone via cydia erop gezet en dit werkte prima. ik was erg trots op deze app!
Nu heb ik een nieuwe iphone: 3gs, os 3.1, en als ik nu icone météo erop zet, dan doet ie t niet. Je ziet zeg maar het plaatje van het acuele weer over het normale weer icoontje geen geplakt. Ik heb het in winterboard bovenin gezet, zoals er staat dat het moet (ik snap niet zo goed hoe dat zit met winterboard en die volgorde om eerlijk te zijn) maar dit werkt niet. ik heb het zelfs een tijdje zo laten staan, omdat soms plots applicaties anders gaan werken, maar dit ook zonder resultaat.

uit ellende ben ik gaan doorzoeken en heb ik nu weathericon erop, maar ook hier geen resultaat. op mn statusbalk zie ik een vraagteken, net als op het weericoontje. Ik heb op verschillende plekken gelezen dat ik ook dit in winterboard bovenin moet zetten, maar er staat geen weathericon in mn winterboard..
Ik wil zo graag live het weer zien, het allerliefst zelfs op mn lockscreen (heb lockinfo) maar in ieder geval op het weer icoon zelf. Hoe krijg ik dit voor elkaar!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-10, 18:43
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS icoon geeft steeds 1 nieuw bericht weer! JaMa84 iPhone Apps 4 21-03-09 01:43
Interactief weer-icoon mogelijk? 1-2tje iPhone algemeen 4 08-01-09 13:07
Opstart Apple icoon weer terug! rickel Archief 3 26-07-08 20:56
Oplossing: weer icoon verandert niet mee met een thema Willempieee Jailbreak apps en thema's 20 23-02-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.