App; ordenen van je apps op je Springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al een tijdje rond gezocht op cydia, internet en hier maar kon het niet vinden... Ben op zoek naar de naam van de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App; ordenen van je apps op je Springboard
Heb al een tijdje rond gezocht op cydia, internet en hier maar kon het niet vinden... Ben op zoek naar de naam van de app die je apps precies kan ordenen zoals je zelf wil... Dus bijv rechtsboven een app, linksonder enz... Dat het dus niet automatisch opvult!
Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedownload... Alleen kan ik niet wat ik wil, moet je daar een addon voor downloaden?
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Voorbeeld van hoe ik mijn apps bijvoorbeeld zou willen... |
|
||||
|
||||
// Topictitel gewijzigd
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gebruik het zelf niet, dus geen idee. |
|
|||
|
|||
Ik snap een beetje hoe het werkt.. Je kan patronen als add ons downloaden via iconoclasm... Maar je kan niet op je springboard je eigen patroon samenstellen?!
|
|
|||
|
|||
ik gebruik iBlank. kun je lege icoontjes mee maken en plaatsen waar je ze wilt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCoontjes/Apps weg van Springboard?!! | JasonXGaming | iPhone Apps | 2 | 26-04-11 15:02 |
Apps gedownload van Cydia van springboard verwijderen | Charissastap | Jailbreak | 6 | 06-05-10 15:12 |
Jailbreak apps ordenen iTunes | Hydro | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-01-10 23:58 |
Schudden van apps op springboard. | kuotje | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-09-09 13:28 |
Alle Apps weg van Springboard | Michaelhu | iPhone Apps | 0 | 18-09-08 21:19 |
|
|