//

AndroidLock

AndroidLock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, NAV het nieuwsbericht op de front page had ik de vraag of je misschien ook de zwarte achtergrond zou kunnen weghalen. Vind dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-10, 21:02
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard AndroidLock

Hoi hoi,

NAV het nieuwsbericht op de front page had ik de vraag of je misschien ook de zwarte achtergrond zou kunnen weghalen. Vind dit nl erg lelijk.

Verder ga ik er vanuit dat ik geen enkel probleem zal hebben met andere hacks/plugins/etc.

Groetjes, en al vast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-10, 01:35
dreameater dreameater is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar dreameater
Standaard

haha ik vond precies hetzelfde , eigenlijk zou ik het liefste hebben dat je eerst een keer op het scherm moet tikken en dan pas de rondjes verschijnen.

Zoals ze het nu gemaakt hebben is erg lelijk inderdaad , je ziet bijna niks meer van de wallpaper!
  #3  
Oud 01-02-10, 13:59
NICK^^ NICK^^ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Dat is dan ook de reden waarom ik hem eraf hebt gehaald, anders zou ik hem natuurlijk blijven gebruiken. Ik zal wel een mailtje met suggestie naar de dev sturen, via cydia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP AndroidLock icm Lockcalender tsja.... Jailbreak apps en thema's 6 01-02-10 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.