iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Pocket Guitar (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/5406-pocket-guitar.html)

Undertaxxx 20-03-08 13:14

@ Dwaas, alle stappen netjes gevolgd en heb nu de 2.0 versie maar nog steeds sluit ie meteen af na het launchen van de app. Hoop dat een nieuwe update daar verandering zal in brengen aangezien de 2.1 versie net hetzelfde probleem heeft.

ControlSje 20-03-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 84853)
@ Dwaas, alle stappen netjes gevolgd en heb nu de 2.0 versie maar nog steeds sluit ie meteen af na het launchen van de app. Hoop dat een nieuwe update daar verandering zal in brengen aangezien de 2.1 versie net hetzelfde probleem heeft.

Bij mij werkt de methode zoals Dwaas beschrijft:D
Waar zijn de samples bij jou geinstaleerd? De samples zouden moeten staan in /var/root/Media/PocketGuitar. Als je wilt kijken waar het mis gaat kun je het volgende commando in Putty invoeren. Je krijgt dan te zien welke stappen de applicatie neemt en waar het mis gaat. Als alles goed gaat start de applicatie gewoon op de iPhone.
Code:

/Applications/PocketGuitar.app/PocketGuitar

Undertaxxx 20-03-08 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 84857)
Bij mij werkt de methode zoals Dwaas beschrijft:D
Waar zijn de samples bij jou geinstaleerd? De samples zouden moeten staan in /var/root/Media/PocketGuitar. Als je wilt kijken waar het mis gaat kun je het volgende commando in Putty invoeren. Je krijgt dan te zien welke stappen de applicatie neemt en waar het mis gaat. Als alles goed gaat start de applicatie gewoon op de iPhone.
Code:

/Applications/PocketGuitar.app/PocketGuitar

Ga me er verder niet mee bezig houden, heb nu een andere app genaamd Guitar en die doet exact hetzelfde als Pocket Guitar. Groote voordeel is dat die werkt zonder problemen :)

matthijst 20-03-08 15:17

Precies, gasten hebben ondertussen Guitaar, Drumstel en Piano:
Moo Cow Music

tieske123 05-08-08 21:59

Pocket guitar/Guitar Hero
 
Hallo

Ik zie overal op google Pocket Guitar en Guitar hero ter demonstratie
Ben zelf muzikant en zou dolgraag deze apps of app op mijn iphone willen hebben maar kan ze nergens vinden

Wie kan me helpen zodat ik ook deze gave programma op mijn iphone kan gebruiken. Als ik betalen moet geen probleem heb het ervoor over

Alvast bedankt

Abu 05-08-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tieske123 (Bericht 161513)
Hallo

Ik zie overal op google Pocket Guitar en Guitar hero ter demonstratie
Ben zelf muzikant en zou dolgraag deze apps of app op mijn iphone willen hebben maar kan ze nergens vinden

Wie kan me helpen zodat ik ook deze gave programma op mijn iphone kan gebruiken. Als ik betalen moet geen probleem heb het ervoor over

Alvast bedankt

In de appstore heb je de applicatie band, daar zit oa een gitaar of een bas gitaar in. Guitar Hero was een mod van Tap Tap Revolution, maar dat was bij firmware 1.1.4

tieske123 05-08-08 22:20

band heb ik al gekocht maar daar zit geen echte gitaar in met snaren.
Die ik zag op internet klonk als een echte electrische gitaar en dat was een super ding. kan hem in appstore niet vinden en die andere cy... ook niet

jammer waar kan ik hem uithalen??

iCulture 05-08-08 22:24

Tieske, probeer de volgende keer even de zoekfunctie te gebruiken en aan te sluiten bij een reeds bestaand onderwerp. Voor nu heb ik jouw discussie samengevoegd.

tieske123 05-08-08 22:46

samen voegen is coool maar zodra de gitaar terug is met echte snaren en electrisch geluid koop ik hem direct al kost die 20 euro... vind hem zo gaaf

Ben een beginnende iphone gebruiker dus sorry als er 1 en ander niet goed gepost staat

verder zoek ik de gitaar versie nog steeds / gitaar hero ofzo zoals op you tube te zien is of begin van deze topic

tieske123 06-08-08 06:51

iemand enig idee of is die er nog niet voor Fw 2.0 kan natuurlijk ook

tieske123 06-08-08 22:07

Ik Bump deze threat nog even..

Nog suggiesties?? waar kan ik hem krijgen en hoe??? krijg nog altijd geen concreet antwoord op mijn vraag :S

Ezekiel 07-08-08 07:21

hij is er nog niet, alleen iBand


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.