//

Teller voor uitgaande minuten

Teller voor uitgaande minuten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) WhatsApp ondersteunt geen leesbevestiging. Nederlandse providers volgens mij ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker. iMessage is versleuteld....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-03-13, 18:12
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

WhatsApp ondersteunt geen leesbevestiging. Nederlandse providers volgens mij ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker.

iMessage is versleuteld.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-09-13, 17:23
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
Zonder reclame te maken voor het ene OS of het andere : bij Android heb je voor dergelijke apps een pak meer keuze. Ik vraag me af waarom het voor ontwikkelaars zoveel moeilijker (of minder interessant ?) is om een app te maken voor Iphone.
Ik gebruik naast mijn iPhone nu een tijdje een toestel met Android. Eerste wat me opvalt, is dat in de vergelijkbare (zelfde) apps in Android meer mogelijkheden zitten. Ik heb voor mijn iPhone nog steeds geen realtime belminutenteller app kunnen vinden. Ik heb die van mij provider maar die hobbelt achter de feiten aan.

Voor het Android toestel heb ik een prima app die de hele boel (inclusief uitgaande belminuten en sms-en) bijhoudt. Zelfs een app die internet (3G) afsluit als je dreigt boven een (door jou ingestelde) MB limiet komt. Bij IOS kan dat niet, normaliter gezien.

Wat betreft de mogelijkheden binnen de Android apps ben ik wel een beetje 'jaloers'. Wat betreft de rest niet...
  #23  
Oud 09-09-13, 22:08
IdsvanSolkema IdsvanSolkema is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 9
Standaard

Zou wel vet zijn als er een soort van Android style widget was die de actuele stand liet zien van hoeveel mb/bel/sms je deze maand nog hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten Douwe.ewoud Jailbreak apps en thema's 0 13-04-11 14:30
Teller voor gespreksduur ontvangen en uitgaande oproepen MarcelMarcel1 iPhone algemeen 3 03-09-10 21:19
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
SMS en Minuten timer voor iPhone 3G Meneer Guggenheimer iPhone Apps 8 25-09-09 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.