//

Teller voor uitgaande minuten

Teller voor uitgaande minuten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit elke keer ver over mijn belminuten heen omdat er geen teller is van uitgaande minuten. Iemand een oplossing?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-08, 09:55
Ashwinner007 Ashwinner007 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard Teller voor uitgaande minuten

Ik zit elke keer ver over mijn belminuten heen omdat er geen teller is van uitgaande minuten. Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 14:52
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Onder 'Usage' ---> 'Call Time' zie je toch echt hoeveel belminuten je verbruikt hebt per opgeladen periode (de iPhone telt vanaf het moment dat je batterij volledig is geladen) én hij geeft ook het totaal aantal belminuten weer.
  #3  
Oud 22-01-08, 15:30
Ashwinner007 Ashwinner007 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

Thanks for the tip...Alleen klopt het niet helemaal (bij mij dan, versie 1.1.1) The Calltime geeft alleen een totaal aantal weer van het minuten dat je telefoon gebruikt is. Er is dus geen aparte weergaven van uitgaande 'calls' en incoming 'calls'. In Nl zijn het de uitgaande calls die verantwoordelijk zijn voor je belminuten ( en de hoogte van je telefoonrekening) en deze zijn dus niet bij te houden... Tenzij iemand daar een handige applicatie voor weet
  #4  
Oud 22-01-08, 15:51
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Dat onderscheid maakt ie inderdaad niet, nee.
  #5  
Oud 24-01-08, 00:26
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Is dit wel mogelijk ? vraag het me ook af namelijk... en ook een sms count?
  #6  
Oud 29-10-08, 19:18
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Is hier inmiddels een app voor, de markt hiervoor is erg groot kan ik me zo voorstellen.
  #7  
Oud 29-10-08, 19:26
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

je hebt nu de belstatus gadget van tmobile of de speciale belstatus app uit de appstore (als je een tmobile abbo hebt)
__________________
life is awesome
  #8  
Oud 29-10-08, 19:35
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Eh, ja, maar niet voor Telfort abonnees of andere providers.
  #9  
Oud 30-10-08, 11:30
jelmerbosma jelmerbosma is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

ja deze app zou ik ook graag zien ik heb op het moment HI en ik heb ook nog geen app gevonden.
  #10  
Oud 04-11-08, 00:01
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

iLog kan dit allemaal Is alleen via Cydia te installeren...is geen gratis app...heeft wel een trial en werkt ook met sms'jes nu....
  #11  
Oud 18-03-13, 19:21
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Exclamation Belminuten teller in en uitgaand verkeer

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten met de nodige beperkingen op de belminuten en het dataverkeer Voor het data verkeer gebruik ik nu "Data Usage" (niet de Pro) Ik kan alleen niet zien wat mijn verbruikte belminuten zijn. Wel zie ik het data verbruik en het Wi-Fi gebruik. Wie weet een goede applicatie (app) die alle drie bijhoud en ook onderscheid maakt tussen inkomende en uitgaande belminuten?

Het er op gezocht zo op internet, maar heb geen duidelijke hint kunnen vinden? Misschien een van jullie?

Ik maak gebruik van IOS 6.1.2 op een iPhone 5 (wit) (geen jailbreak)

Laatst gewijzigd door Andrisig; 18-03-13 om 19:27. Reden: IOS en iPhone vermelding en icoontjes toegevoegd ;-)
  #12  
Oud 19-03-13, 01:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Biedt je provider geen app aan?

Zover ik weet is er geen oplossing die belminuten bijhoudt met details.
  #13  
Oud 19-03-13, 11:46
BelovedNL BelovedNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Zoals Bubbly al aangeeft is de enige manier via je online account bij je provider (welke meestal ook met een app te bekijken is).

Vrijwel alle grote aanbieders hebben tegenwoordig zo'n app, dus wellicht wil je ons laten weten welke provider je hebt?

De reden dat dit topic (van 5 jaar geleden!) bestond, was omdat dit 5 jaar geleden een heel ander verhaal was, providers gaven geen online overzicht van de verbtuikte minuten/sms'jes/data. Tegenwoordig gelukkig dus wel.
  #14  
Oud 19-03-13, 22:31
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard Nieuwe provider Tele2, oude provider Vodafone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Biedt je provider geen app aan?

Zover ik weet is er geen oplossing die belminuten bijhoudt met details.
De nieuwe provider is Tele2. Daarvan gaat het abonnement 08-04-2013 in. Tot die tijd zit ik bij Vodafone zonder data, alleen bellen en sms.

Klopt het dat het bellen via G3 eigenlijk data bellen is en dat het daarom lastig is om onderscheid te maken tussen belminuten en/of sms en data verkeer?
  #15  
Oud 19-03-13, 23:26
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

My Vodafone is een handige app

Nee, bellen via GSM, 2G of 3G maakt geen verschil behalve dat de kwaliteit en het bereik kunnen verschillen. Het is alleen lastig omdat Apple dat niet inbouwt en andere tweaks/apps dit moeilijk kunnen controleren.
  #16  
Oud 20-03-13, 00:10
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Apple dat niet inbouwt en andere tweaks/apps dit moeilijk kunnen controleren.
Ik dacht dat ze slim waren bij Apple. De app bij Tele2 is nog niet gereed?
De vodafone app ga ik zoeken
  #17  
Oud 20-03-13, 12:16
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Kan je nagaan, voor sommigen is dit (ook na 5 jaar) nog steeds een actueel probleem.
Zit via Wireless Circle bij Telfort maar die bieden geen data of belcounter aan.
Roepen al 2 jaar dat het gaat komen maar helaas, schijnt moeilijk te zijn..
Ben er met enkele weken wel vanaf maar een mooie app hiervoor zou, zeker gezien dat er weer steeds meer abbo's komen met limieten, nog steeds in trek zijn denk ik.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #18  
Oud 20-03-13, 22:31
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard Data bellen en Data verkeer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
My Vodafone is een handige app

Nee, bellen via GSM, 2G of 3G maakt geen verschil behalve dat de kwaliteit en het bereik kunnen verschillen. Het is alleen lastig omdat Apple dat niet inbouwt en andere tweaks/apps dit moeilijk kunnen controleren.
Had even niet goed je bericht gelezen. GSM, G2 of G3 heeft m.i. enkel te maken met de frequentie, het bereik ervan tov de zendmast en/of er dus de afstand en het penetratie vermogen door obstakels en heel belangrijk ons lichaam . (lekker die microwave energie door ons lijf )

1) Blijft de vraag of de verbinding bij bellen en sms (belminuten) op een andere manier tot stand wordt gebracht dan bij (zie punt 2)

2) het echte data verkeer en dus de databundel (e-mail, browsen / surfen ect.)

Alles wordt gedigitaliseerd (geen analoog), dan zijn de bitjes gelijk. Het verschil is dan dus alleen de applicatie voor bellen en sms die apart van het overige data verkeer wordt gemeten en vice versa.

Hebben daardoor de data usage apps hier problemen mee? Wat mij ook binnenschiet is dat er ook data verkeer plaatsvind tussen de transceivers. Dat kan ook (veel) data verkeer genereren. Wordt dat wel goed gemeten door de apps. Dat zal door de provider zeker worden meegeteld als dataverkeer. Als Apple IOS (of andere systemen dan wel software als hardware) continue of heel vaak de verbinding test of opzet, kost dat veel data.

Het zou fijn zijn als de providers zelf ook onderzoek doen (wat ze vast doen) en het meest belangrijk dat ze hier open over zijn. Ondertussen zitten wij gebruikers met de gebakken peren. Hoe tonen wij als niet onderzoekers aan wat er fout gaat.

Tele2 en andere providers samen met de mobile telefonie ontwikkelaars openheid graag !!!!

ps. ik heb problemen bij het aanmaken van een tele2 account. Het telefoonnummer en/of de
reCAPTCHA code wordt niet geaccepteerd. En ik baal ervan dat wij consumenten moeten bellen met Tele2, waar wij voor dienen te betalen terwijl het hun shit is. Ga toch morgen bellen met Tele2

(Misschien een nieuw topic voor dit probleem.)

  #19  
Oud 21-03-13, 13:35
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andrisig Bekijk bericht
Ik dacht dat ze slim waren bij Apple. De app bij Tele2 is nog niet gereed?
De vodafone app ga ik zoeken

Zonder reclame te maken voor het ene OS of het andere : bij Android heb je voor dergelijke apps een pak meer keuze. Ik vraag me af waarom het voor ontwikkelaars zoveel moeilijker (of minder interessant ?) is om een app te maken voor Iphone.
En dan heb ik het wel over een gejailbreakte iphone. Waarom het niet via de officiele appstore kan is me inmiddels duidelijk, al sta ik niet achter de beweegredenen van Apple.
Na zoveel jaren nog altijd geen ontvangstbevestiging van sms is ook zo eentje waar je het nut en de zin kan van gaan zoeken of zelfs de mate van innovatie van de produkten van Apple in vraag kan stellen.
Het is Apple en de rest : je betaalt meer voor minder OF je betaalt minder voor meer. Aan iedere koper zelf de keuze.
Voila. De stok is hierbij in het hoenderhok gegooid
  #20  
Oud 21-03-13, 17:36
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Question Diverse suggesties voor nieuwe topics...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
Waarom het niet via de officiele appstore kan is me inmiddels duidelijk, al sta ik niet achter de beweegredenen van Apple.
Naar het inbrengen van apps binnen de App Store heb ik nog geen onderzoek naar gedaan. Is daar een topic over? Anders kunnen we er eentje over openen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
Na zoveel jaren nog altijd geen ontvangstbevestiging van sms
Is daar niet een code voor die je in als eerste in de sms moet zetten? Natuurlijk een slechte implementatie, want dat moet dan handmatig worden ingetoetst. De codes zouden zijn: *N# of *0# of bij T-Mobile eerst het ! teken, dan een spatie en dan je bericht. Ben benieuwd of die codes werken. Is dat overigens ook mogelijk bij Whatsapp?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
Je betaalt meer voor minder OF je betaalt minder voor meer. Aan iedere koper zelf de keuze.
Voila. De stok is hierbij in het hoenderhok gegooid
Hier een nieuw topic voor starten lijkt me ook een goed idee. (als die er niet al is, heb er nog niet op gezocht)

Wat een probleem is met de APPs is dat er heel veel malware tussen of in zit. Wat doen die bedrijven met al die stiekem verzamelde data? Het is wel mijn privé leven die wordt bestudeerd en het ergste die gegevens worden tegen geld verkocht aan instanties waarmee ik waarschijnlijk helemaal niet bekend bij wil zijn of staan. Bovendien iemand maakt winst met mijn PRIVE gegevens. Is het niet daarom dat Apple niet allerlei apps toestaat in de App Store? (Nogmaals ik weet het niet.)

Dat ik er geldelijk bovendien niets van terug zie of aan verdien vind ik niet interessant. Ik wil namelijk mijn privé gegevens niet verkopen. Die verkregen gegevens gaan de hele wereld over zonder dat daar controle over is en ook nooit controle over zal zijn. Denk maar eens aan al die veiligheidsinstanties. Wat weten die allemaal al van ons en dus van JOU...?


Let wel, we leven in een gecontroleerde samenleving, die steeds meer neigt richting protectionisme en inperkingen. Ik vind het niet zo bijzonder dat de mens zich steeds verder in het nauw voelt gedreven. We weten immens niet wat de ander met onze gegevens doet en wanneer het TEGEN ons wordt gebruikt. Het wordt namelijk nooit ten voordelen van ons gebruikt ALTIJD tegen. Soms kun je er soms wel voordeel van hebben, maar dat lukt alleen door er zelf achteraan te gaan.
Kortom een nieuw item: Wat doen de ontwikkelaars met onze privé gegevens.

Wat ik mij verbaas is dat er geen applicaties zijn die de boodschappen versleuteld (of doet Whatssapp dat wel?) We zouden veel meer e-mail versleuteld moeten versturen.
Nieuw topic misschien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten Douwe.ewoud Jailbreak apps en thema's 0 13-04-11 14:30
Teller voor gespreksduur ontvangen en uitgaande oproepen MarcelMarcel1 iPhone algemeen 3 03-09-10 21:19
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
SMS en Minuten timer voor iPhone 3G Meneer Guggenheimer iPhone Apps 8 25-09-09 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.