iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Auto teken Google Maps op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/5464-auto-teken-google-maps-op-1-0-2-1-1-1-1-1-2-a.html)

sjoran 22-01-08 17:45

Auto teken Google Maps op 1.0.2, 1.1.1 en 1.1.2
 
Beste iphoners,

ik heb een vraagje over google maps.......Als ik het progje draai dan zie ik rechtsonderin een tekentje van een auto..iemand enig idee waar dit voor dient.????? kan er niet op klikken of wat dan ook.........

Jimmy_Boy 22-01-08 19:24

Als je een route hebt uitgestippeld, kan je op het auto icon drukken. Dit geeft de verkeersinformatie weer.
Hoe druk het op je route is en er een file is. Maar dit werkt alleen in de USA.

sjowol 22-01-08 19:46

1 Bijlage(n)
dit geeft zowiezo de verkeersinfo weer... hier werkt dat prima... zien hoe f-ing druk het hier in LA is vandaag? (weet je gelijk waar ik woon:p):

Nikooos 22-01-08 20:02

vlak bij het Van Nuys vliegveld?

Als ik 24 mag geloven (heb er net een paar afleveringen van bekeken) gebeurd daar nogal wat :p

sjowol 22-01-08 22:52

haha ja ik zag ook 24 van de week, heel bizar want al die straten zijn idd hier om de hoek :cool:
net als krantenbericht van britney die naakt aan het sjoppen was... ook om de hoek maar heb haar (helaas) gemist. en vriendinnetje kwam net tim allen tegen bij starbucks arrr arr arrrrr! :D

Nikooos 22-01-08 23:24

Dat zijn dan weer de positieve van het wonen in LA natuurlijk. Ondanks dat je NL mist ;)

sjowol 23-01-08 02:19

ik ben er pas een week hoor... :p

johnonapple 23-01-08 23:07

Autotje op Google Maps
 
Dit werkt alleen in landen waar deze verkeersinfo wordt ondersteun, zoals in de US.
Geef maar een route op van New York naar Baltimore, dan werkt het auto icoontje wel

Johnonapple

sjowol 23-01-08 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnonapple (Bericht 46822)
Dit werkt alleen in landen waar deze verkeersinfo wordt ondersteun, zoals in de US.
Geef maar een route op van New York naar Baltimore, dan werkt het auto icoontje wel
Johnonapple

zoals ik al eerder zei: dit geeft zowiezo de verkeersinfo weer... heeft dus helemaal niets met je route te maken (kijk ff naar mijn attachment anders)

Nikooos 24-01-08 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 46218)
ik ben er pas een week hoor... :p

Je had toch laatst zo'n topic waarin stond dat je zoveel miste? Vooral de baggertv? ;)

maar goed.. genoeg offtopic :D

sjowol 24-01-08 02:59

ik ben wel vaker in het buitenland (heb 3 jaar in engeland gewoond en vorig jaar al aantal maanden in de vs) dus ik weet wat ik mis :P
(maar ben helemaal op de hoogte hoor ghehehe sjors is verliefd op nick, en jaap wil lieke)

Nikooos 24-01-08 12:15

nou dan ben je lekker op de hoogte.. Lieke is naar huis :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.