//

contacten overzenden via bluetooth

contacten overzenden via bluetooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Heb sinds kort een JVC KD-AVX77 autoradio in de auto, deze heeft ook bluetooth.... De radio werkt perfect met bluetooth, muziek, bellen, gebeld worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-10, 11:35
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard contacten overzenden via bluetooth

Hallo

Heb sinds kort een JVC KD-AVX77 autoradio in de auto, deze heeft ook bluetooth....

De radio werkt perfect met bluetooth, muziek, bellen, gebeld worden en zlefs spraakherkenning werkt..

Je kan ook je contacten in de radio opslaan, maar je voelt het al, de contacten moeten handmatig verzonden worden via bluetooth naar de radio.

Nu weet ik dat dingen via bluetooth verzenden niet word ondersteunt bij een iphone, maar is er misschien een programmatje die dat wel kan, ik heb al een jailbreak dus dat is geen probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-10, 17:59
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Had helaas nog geen reactie gekregen of er zoiets bestond maar heb het zelf al opgelost.....


Heb met Simanager mijn contacten gekopieerd naar mijn Sim kaart, de simkaart in een andere GSM gestopt en deze verbonden met mijn autoradio, nu kon ik de contacten overzenden via bluetooth naar de autoradio....

Het mooie is van deze JVC dat die de contacten zelf vasthoud, dus toen ik mijn iphone weer verbond met de radio kon ik gewoon de nummers uit het telefoonboek met iphone bellen..

ok een beetje omslachtig maar het werkt wel, en gelkkig hoef ik het maar 1 keer te doen, bij een wijziging kan ik in de andere gsm ook het nummer en de naam intikken en er weer bij zetten in het telefoonboek van de radio...

misschien heeft iemand hier nog wat aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten via bluetooth pvadam iPhone algemeen 0 26-11-10 22:18
Contacten overzenden via Bluetooth dborghouts Jailbreak apps en thema's 3 22-10-10 16:01
Contacten sturen via Bluetooth Koevoeter Jailbreak apps en thema's 0 18-09-10 22:36
Contacten snel doorsturen zonder bluetooth sossienl iPhone Apps 5 12-03-09 07:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.