//

Low energy mode

Low energy mode discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil niet opnieuw beginnen over het reboot probleem bij de jailbreak van de nieuwe types iPhone 3GS. Echter heb ik wel een vraag om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-10, 09:22
Frenkel87 Frenkel87 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Question Low energy mode

Ik wil niet opnieuw beginnen over het reboot probleem bij de jailbreak van de nieuwe types iPhone 3GS. Echter heb ik wel een vraag om dit nadeel te minimaliseren. Ik zie door de bomen het bos niet meer van alle apps op de store en cydia. Dus ik vroeg me af of jullie een app weten.
Een voorbeeld van wat ik bedoel:
Als ik op vakantie ga met mijn gejailbreakte 3GS en de batterij valt uit, dan moet ik per se mijn 3GS aan de computer hangen. Stel dat ik die niet in de buurt heb, dan heb ik dus een probleem. Nu vroeg ik me af of er een app is, die bij bijvoorbeeld 3% van de accu mijn 3GS 'bijna' uit zet?
Ik hoef er niet meer mee te kunnen bellen, echt helemaal niks. Het gaat er dan alleen om dat hij niet helemaal uitvalt, zodat ik later de lader er aan kan hangen en vervolgens de iPhone weer 'wakker' kan maken zonder een tethered jailbreak uit te voeren. Bestaat er zo'n programma? En waar kan ik em vinden?

Alvast bedankt!

Ps. oplossingen als een extern batterypack etc. heb ik reeds overwogen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Low memmory Barry55 iPhone algemeen 2 29-11-10 14:20
low battery freeze RUtalking2me iPhone algemeen 3 06-10-10 11:01
iPhone: low space error wesdegroot Jailbreak 3 05-08-10 03:27
low memory Lucien1966 Jailbreak apps en thema's 8 04-01-09 22:44
Energy saver App? PooH! iPhone Apps 4 13-11-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.