//

MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3

MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem ik heb een Iphone 2g met firewire 3.1.3 1. ik wil kunnen mms'n met iphone ik had daar een tool ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-10, 18:54
Kenneth the Iphone hacker Kenneth the Iphone hacker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3

Hallo,

Ik heb een probleem ik heb een Iphone 2g met firewire 3.1.3
1. ik wil kunnen mms'n met iphone ik had daar een tool voor gevonden op iphone guide.nl NativeMMS for iphone 2g ik geinstaleerd via cydia en daarna iphone gereboot en toen had ik geen ontvangst meer dus ik heb het weer verwijderd en toen deed hij het weer normaal.
Maar mijn vraag is bestaat er zo'n zelfde tool die met firewire 3.1.3 samenwerkt.

en mijn tweede vraag is mijn iphone heeft bluetooth dat is normaal maar hij ontvangt aleen maar tomtom enzo maar geen andere telefoons bestaat daar ook een tooltje voor.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-10, 19:40
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Voor MMS kun je misschien ook SwirlyMMS gebruiken
Voor bluetooth kun je iBluenova downloaden uit cydia. Daarmee kun je alles verzenden wat op je iPhone staat naar andere mobiele telefoons

Laatst gewijzigd door PeterTe; 28-02-10 om 19:45.
  #3  
Oud 28-02-10, 22:47
Kenneth the Iphone hacker Kenneth the Iphone hacker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Thanks peter ga er mee vogelen

Ik ben er even mee bezig geweest en IBluenova moet je voor betalen en had daar geen zin
Dus heb ik nog verder gezocht in Cydia en kwam ik Ibluetooth tegen dat is van de zelfde developer maar daar hoe je niet voor te betalen als je deze sorces: toevoegd HTTP://smart-mobile.com/cydia
En swirly mms werkt nu ook

bedankt peter

Laatst gewijzigd door Kenneth the Iphone hacker; 01-03-10 om 21:15. Reden: bezig\
Reageren

Labels
mms/bluetooth/3.1.3/2g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) Lancia Mobile Vikings 12 13-06-11 10:55
MMs instellingen iphone dettie Orange 2 10-09-10 00:37
België: MMS instellingen voor Base? Darth_Stijn Overige providers België 23 26-12-09 16:01
België: MMS instellingen voor proximus?? koen_dr Overige providers België 25 04-08-09 23:06
MMS instellingen in iPhone 2G oneufus Archief 2 18-06-09 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.