klassieke NES games via installer?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vond een link naar een installer.app pakket met klassieke nes games Classic NES ROMs 3.3 | Apple iPhone School ik kan deze echter niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klassieke NES games via installer??
ik vond een link naar een installer.app pakket met klassieke nes games
Classic NES ROMs 3.3 | Apple iPhone School ik kan deze echter niet vinden in mijn installer, ik heb community resources erop staan... iemand een verklaring of deze wel gevonden??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit wordt in de comments daar toch duidelijk uitgelegd?
Classic NES ROMs 3.3 | Apple iPhone School Hoe je sources moet toevoegen wordt duidelijk uitgelegd in het wiki-artikel Repository |
|
|||
|
|||
dank je !!
de source die hier op de site staat van Swell klopt niet, die moet gewijzigd worden... is geworden; lyndellwiggins.com/installer/Swell let op de hoofdletter!!! |
|
||||
|
||||
geinstalleerd en herstart maar nog niets- dacht dat ik die met gpSPhone kon draaien?
|
|
||||
|
||||
/private/var/root/Media/ROMs/NES pleurt ie ze in zie ik.
|
|
|||
|
|||
ja ze zijn voor de nes...niet voor de GBA
|
|
||||
|
||||
oops.. ik speelde de NES roms op mn GBA flashcard.. verwarringgg
|
|
|||
|
|||
hoi ik ben vrij nieuw hier en had ook problemen met NES maar door http://www.lyndellwiggins.com/installer/Swell (let idd wel op de hoofdletter in Swell) aan sources toe te voegen werkt het super
|
||||
|
||||
Kan ik d spellen gewoon via installer downloaden, of moet ik nog voor mij onbegrijpelijke dingen gaan doen met roms op mn iphone setten door var roots ofwetikhet??
|
|
||||
|
||||
als je het antwoord boven je goed had gelezen was je klaar geweest!
dus ja gewoon via bovenstaande installer.
|
||||
|
||||
nintendois gelukt via installer en met NES.app.
Kan dit ook met psp of psx games Ik vind dit wel heel erg vet |
|
||||
|
||||
En wie weet hoe je de spelletes moet beginnen?
Ik krijg wel het beginscherm maar pacman en donkeykong starten vervolgnss niet |
|
|||
|
|||
ik haal ze hiervandaan: Index of /roms/SNES/Games
het zijn wel SNES games en niet NES |
|
|||
|
|||
Het werkt perfect maar hoe krijg ik de instellingen zo dat ik ook de knoppen in beeld krijg?
|
|
|||
|
|||
'Bedankt voor je tip is inderdaad erg leuk. Beetje OLDSCOOL : )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nes games | Sporto | Jailbreak apps en thema's | 11 | 27-12-10 00:28 |
Bijna geen games in Cydia & Installer | Miki07Ronaldo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-09-08 22:21 |
Nes in 2.0.1 via installer | wb1987 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-08-08 11:56 |
NES Roms voor NES emulator? | Chrisjuh | Archief | 2 | 22-07-08 03:32 |
[NES] ROMs (*.nes bestanden) worden niet herkend (1.1.4) | Rogerrr | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-08 22:52 |
|
|